Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unoeuro vs gigahost

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Eiler:
Ting tager tid, og bureaukrati er tager endnu længere tid. Jeg har styr på mine (tekniske) ting, og har fået dem lavet i den rækkefølge, som de var prioriteret - og venter så ellers på bureaukratiets gang. At slå tvivl vores hvorvidt vi har styr på tingene, synes jeg er en smule unødvendigt - især i kraft af, at tingene jo virker :-) Vi startede i april måned - derfor var godkendelse af NS servere ikke øverst på listen. Det er jo ikke fordi, at det har givet en forringet service indtil nu, eller forsøgt at snyde nogen på nogen måde. NS serverne er blevet godkendt for nyligt, da vi lidt tidligere end for nyligt nåede til det punkt på vores todo-liste. Og det spiller naturligvis fantstisk dejligt, nu hvor det kører :-)

 

 

Fair snal. Lad os lukke den der så og komme tilbage til Gigahost vs. unoeuro temaet. Du skal være velkommen til at tilføje fordelene ved dit produkt

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

NIL:

Fair snal. Lad os lukke den der så og komme tilbage til Gigahost vs. unoeuro temaet. Du skal være velkommen til at tilføje fordelene ved dit produkt

Det lader jeg Patrick om, det er han meget bedre til ;-) Han bad bare mig pippe lidt, da teknikken kom i fokus. 

Fortsat god aften :-)

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Eiler:

NIL:

Fair snal. Lad os lukke den der så og komme tilbage til Gigahost vs. unoeuro temaet. Du skal være velkommen til at tilføje fordelene ved dit produkt

Det lader jeg Patrick om, det er han meget bedre til ;-) Han bad bare mig pippe lidt, da teknikken kom i fokus. 

Fortsat god aften :-)

Ja, for jeg var jo ikke på vej i seng, nej... Møgabe! :-D

Men NIL - Jeg synes bare du skal sende mig en besked i morgen, hvis du vil høre mere. Du skal også være evigt velkommen til at sende mig en mail på pt@meebox.net. Og så vil jeg da håbe at du giver os en chance for at rette op på dit syn på Meebox. Det er jeg til gengæld overbevist om at vi er gode til ;-)

Godnat! :-)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg stod med valget, endte jeg med Gigahost, primært fordi jeg har friheden til at bruge det til alle de sites jeg har (og får). Har dog ikke prøvet UnoEuro.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

NIL:

Jeg vil høre om nogen af jer har erfaringer med disse to. specielt om jeg kan ligge så mange domæner på mit hotel som jeg vil så jeg kan have en masse små sider

Hvis det er antallet af domæner, som det kommer an på, så kan web10 og directhost også tilbyde mere end 1 domæne på deres løsninger. Se min oversigt over webhoteller. Bemærk at jeg ikke har alle udbydere med, og jeg mangler bl.a. de 2 løsninger, som du omtaler, nemlig gigahost og unoeuro.

Jeg har ikke selv benyttet gigahost. Jeg bruger unoeuro til flere af mine sider, da de generelt har en høj oppetid.

Se på min oversigt, lyt til de andre i tråden, og søg lidt mere på nettet, og tag så din beslutning :-)
Og skulle du ende med unoeuro, så benyt gerne min rabatkupon "5X2L2F", som giver både dig og mig 3 måneders ekstra gratis hosting ;-)

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Pilgaard Hejlskov:

Jeg har ikke selv benyttet gigahost. Jeg bruger unoeuro til flere af mine sider, da de generelt har en høj oppetid.

Fedt, så skriver jeg høj oppetid og 5 min. efter er en af deres mysql servere nede...
Bemærk at de generelt har en god oppetid, men alle hosts (i hvert fald de billige) har af og til nedetid.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Pilgaard Hejlskov:

Fedt, så skriver jeg høj oppetid og 5 min. efter er en af deres mysql servere nede...
Bemærk at de generelt har en god oppetid, men alle hosts (i hvert fald de billige) har af og til nedetid.

Tro mig, de "Store" er hellere ikke vaccineret imod nedbrud ;-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Pilgaard Hejlskov:

Fedt, så skriver jeg høj oppetid og 5 min. efter er en af deres mysql servere nede...
Bemærk at de generelt har en god oppetid, men alle hosts (i hvert fald de billige) har af og til nedetid.

Gotta love the irony in that :b

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:

Da jeg stod med valget, endte jeg med Gigahost, primært fordi jeg har friheden til at bruge det til alle de sites jeg har (og får). Har dog ikke prøvet UnoEuro.

Beklageligt, uheldigt og sjældent - så er det jo godt der bliver reageret på det hurtigt :)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)