Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unoeuro vs gigahost

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick:

Nej, enlig så er det fordi at vores system er usmart. Det tror at når du flytter domæne til os, så vil du som udgangspunkt også forlænge dit domæne hos os, hvilket jo ved .dk-domæner er forkert. Men det er pågrund af .com flytter du jo også betaler, når du flytter dit domæne, derfor er fejlen opstået. :-)

Hmmm, nu er det ikke for at hijacke denne tråd, men nu fandt jeg så lige en anden side via jeres sitemap hvor priserne er langt bedre og der er gratis oprettelse: http://meebox.net/webhotel2, men den model kan jeg ikke bestille?

Hvad koster det at få oprettet yderligere domæner når man først har en løsning hos jer?

Hvad er jeres årsafgifter på .net, .com, .org m.v., dem kan jeg ikke finde?

 

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:

Patrick:

Nej, enlig så er det fordi at vores system er usmart. Det tror at når du flytter domæne til os, så vil du som udgangspunkt også forlænge dit domæne hos os, hvilket jo ved .dk-domæner er forkert. Men det er pågrund af .com flytter du jo også betaler, når du flytter dit domæne, derfor er fejlen opstået. :-)

Hmmm, nu er det ikke for at hijacke denne tråd, men nu fandt jeg så lige en anden side via jeres sitemap hvor priserne er langt bedre og der er gratis oprettelse: http://meebox.net/webhotel2, men den model kan jeg ikke bestille?

Hvad koster det at få oprettet yderligere domæner når man først har en løsning hos jer?

Hvad er jeres årsafgifter på .net, .com, .org m.v., dem kan jeg ikke finde?

Hehe. Ja, det er meget godt spottet. Den side er selvfølgelig under opbygning og det var ikke helt meningen at den skulle være synlig endnu, så jeg tager den selvfølgelig lige ned hurtigt. :-) Men jeg kan fortælle at de priser bliver de nye i denne uge eller næste uge, som nuværende kunder også er blevet informeret om i dag via mail.

Jeg har ikke lige fået opsat en pæn fin side til domænerpriser, men den er på min todo. Men indtil videre kan du se listen her: https://my.meebox.net/domainchecker.php

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Oki, så tror jeg lige jeg vil teste jer af :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har både hos unoeuro og gigahost

begge 2  er super lette at opload wordpress

optid bedst unoeuro med er klart dyreste og koster et oprettelse gebyr per domæne

gigahost har jeg oplevet lidt nedtid , med er klart billigste og man kan have alle de domæner man ønsker  uden ekstra gebyr

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick:

NIL:

Hejsa allesammen

Jeg vil høre om nogen af jer har erfaringer med disse to. specielt om jeg kan ligge så mange domæner på mit hotel som jeg vil så jeg kan have en masse små sider

Håber nogen kan være behjælpelige

 

NIL

Hej NIL,

Nu skal jeg selvfølgelig passe lidt på med hvad jeg siger, men mange af vores kunder kommer fra Gigahost, fordi de er trætte af servicen og den lave kvalitet. Jeg har også set et par stykker på Aminoer udtrykke det.

Du skal være meget velkommen til at kigge forbi os. Vi tilbyder også ubegrænset domæner på vores webhoteller. :-)

 

DU glemmer vist at nævne at ikke har magtet at få styr på jeres setup endnu. Ikke har jo ikke engang fået godkendt jeres navne server hos dk-hostmaster. Var det ikke en ide at få styr på det inden i begynder at reklamere?  Har hørt fra en at i ikke engang havde fået sendt oprettelsespapirerne ind da han oprettede flere måender efter i gik i luften.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

NIL:

DU glemmer vist at nævne at ikke har magtet at få styr på jeres setup endnu. Ikke har jo ikke engang fået godkendt jeres navne server hos dk-hostmaster. Var det ikke en ide at få styr på det inden i begynder at reklamere?  Har hørt fra en at i ikke engang havde fået sendt oprettelsespapirerne ind da han oprettede flere måender efter i gik i luften.

Klap lige hesten kammerart - du har vist ikke helt styr på dine facts. Check evt. selv DK-Hostmasters side og slå ns1.meebox.net op. Jeg kan love dig for, at jeg har styr på mine ting. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vist først inden for de sidste 2 uger at det er sket?  Har jeg ret? ja det tror jeg jeg har. Var den godkendt i july f.eks?

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

NIL:
DU glemmer vist at nævne at ikke har magtet at få styr på jeres setup endnu. Ikke har jo ikke engang fået godkendt jeres navne server hos dk-hostmaster. Var det ikke en ide at få styr på det inden i begynder at reklamere?  Har hørt fra en at i ikke engang havde fået sendt oprettelsespapirerne ind da han oprettede flere måender efter i gik i luften.

Selvom Meebox er en konkurrent, så vil jeg lige sige at man sagtens kan køre uden et par godkendte dk-hostmaster Nameservers, man bruger bare Gratisdns/quickdns  istedet for, det har ikke noget at gøre om man har styr på det eller at man er useriøs, sådan er mange webhosts startet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

NIL:

Det er vist først inden for de sidste 2 uger at det er sket?  Har jeg ret? ja det tror jeg jeg har. Var den godkendt i july f.eks?

Ting tager tid, og bureaukrati er tager endnu længere tid. Jeg har styr på mine (tekniske) ting, og har fået dem lavet i den rækkefølge, som de var prioriteret - og venter så ellers på bureaukratiets gang. At slå tvivl vores hvorvidt vi har styr på tingene, synes jeg er en smule unødvendigt - især i kraft af, at tingene jo virker :-) Vi startede i april måned - derfor var godkendelse af NS servere ikke øverst på listen. Det er jo ikke fordi, at det har givet en forringet service indtil nu, eller forsøgt at snyde nogen på nogen måde. NS serverne er blevet godkendt for nyligt, da vi lidt tidligere end for nyligt nåede til det punkt på vores todo-liste. Og det spiller naturligvis fantstisk dejligt, nu hvor det kører :-)

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

NIL:
DU glemmer vist at nævne at ikke har magtet at få styr på jeres setup endnu. Ikke har jo ikke engang fået godkendt jeres navne server hos dk-hostmaster. Var det ikke en ide at få styr på det inden i begynder at reklamere?  Har hørt fra en at i ikke engang havde fået sendt oprettelsespapirerne ind da han oprettede flere måender efter i gik i luften.

Selvom Meebox er en konkurrent, så vil jeg lige sige at man sagtens kan køre uden et par godkendte dk-hostmaster Nameservers, man bruger bare Gratisdns/quickdns  istedet for, det har ikke noget at gøre om man har styr på det eller at man er useriøs, sådan er mange webhosts startet.

Ville ikke nævne det men jeg oprettede denne tråd fordi en bekendt havde haft en uheldig oplevelse med meebox som absolut ikke leverede den problem frie løsning de reklamerer med. Det havde netop irriteret ham at deres løsning ikke tillod at han kunne bruge det med det samme netop pga navneserveren som gjorde at de skulle ændre det for ham

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)