Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unoeuro vs gigahost

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa allesammen

 

Jeg vil høre om nogen af jer har erfaringer med disse to. specielt om jeg kan ligge så mange domæner på mit hotel som jeg vil så jeg kan have en masse små sider

 

Håber nogen kan være behjælpelige

 

NIL

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hos gigahost kan du lægge lige så mange domæner som du ønsker og du kan lave lige så mange databaser som du ønsker.
Fra København N
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv en masse små hjemmesider på gigahost, der har ubegrænsede domæner og databaser. Jeg er godt tilfreds. Oppetiden er ikke altid lige god, men man får jo hvad man betaler for.

Til prisen er de gode.

Unoeuro har jeg ikke prøvet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej NIL,

Jeg bruger Gigahost til et par sider og det er super hvis du ønsker mange domæner under en host. Dog kan Gigahost være lidt ustabile..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ingenting til de to webhosting-firmaer, men jeg kan da prøve at hjælpe dig.

Hos UnoEuro kan jeg læse mig frem til at det er muligt at have flere domæner tilknyttet til deres løsninger. Det koster dog lidt penge i oprettelse, men derefter er det gratis at have domænerne tilknyttet.

Og så er der Gigahost hvor det ser ud til at man kan have ubegrænset antal domæner tilknyttet sit webhotel uden at det koster noget.

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har brugt Unoeuro i mange år efterhånden er kunne ikke finde på at skifte. 
Som de fleste har de selvfølgelig et stabil setup - men de har en ret god service. De gange jeg har haft brug for den har det virket perfekt.

Kan ikke udtale mig om Gigahost. Brugte engang Azero, men dem var jeg knap så glade for...

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Fra Rødekro
Tilmeldt 3. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bruger begge to

Giaghost dog kun til sider jeg lige vil teste.
Fordelen ved Gigahost er, at du kan "have" alle de domæner du vil.
Som det er blevet nævnt, så får man hvad man betaler for opg jeg ville ikke bruge Gigahost på seriøse sider

UnoEruro har jeg brugt i fem - seks år og er meget godt tilfred.
Her kan du dog kun have ét domæne

Hilsen

Finn Bennetsen
http://ITkursus.dk

 

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

NIL:

Hejsa allesammen

Jeg vil høre om nogen af jer har erfaringer med disse to. specielt om jeg kan ligge så mange domæner på mit hotel som jeg vil så jeg kan have en masse små sider

Håber nogen kan være behjælpelige

 

NIL

Hej NIL,

Nu skal jeg selvfølgelig passe lidt på med hvad jeg siger, men mange af vores kunder kommer fra Gigahost, fordi de er trætte af servicen og den lave kvalitet. Jeg har også set et par stykker på Aminoer udtrykke det.

Du skal være meget velkommen til at kigge forbi os. Vi tilbyder også ubegrænset domæner på vores webhoteller. :-)

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick:

Du skal være meget velkommen til at kigge forbi os. Vi tilbyder også ubegrænset domæner på vores webhoteller. :-)

Nu har jeg lige kigget lidt på jeres side. I har en løsning til kr. 9,- om måneden og det lyder jo meget fint.

Så kommer der kr. 50,- på i oprettelse og kr. 50,- på i flytning af domæne.

Fremtidig betaling udgør så kr. 159,-

Hvordan kan kr. 9,- om måneden give en årlig pris på kr. 159,-, er det bare et skjult gebyr eller hvad?

 

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:

Patrick:

Du skal være meget velkommen til at kigge forbi os. Vi tilbyder også ubegrænset domæner på vores webhoteller. :-)

Nu har jeg lige kigget lidt på jeres side. I har en løsning til kr. 9,- om måneden og det lyder jo meget fint.

Så kommer der kr. 50,- på i oprettelse og kr. 50,- på i flytning af domæne.

Fremtidig betaling udgør så kr. 159,-

Hvordan kan kr. 9,- om måneden give en årlig pris på kr. 159,-, er det bare et skjult gebyr eller hvad?

Nej, enlig så er det fordi at vores system er usmart. Det tror at når du flytter domæne til os, så vil du som udgangspunkt også forlænge dit domæne hos os, hvilket jo ved .dk-domæner er forkert. Men det er pågrund af .com flytter du jo også betaler, når du flytter dit domæne, derfor er fejlen opstået. :-)

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)