Køb et Amino Sponsorlink
Integrationen driver mig til vanvid :-)
Jeg får hele tiden fejlen: The template collection does not exist, og har prøvet med 1,2,3,4... etc.
Hvordan finde jeg det korrekte template collection ID i e-conomic? Jeg har kun den der er default, og har ikke selv lavet nogen nye templates i e-conmic.
På forhånd TAK!
Jens Dalsgaard: Integrationen driver mig til vanvid :-) Jeg får hele tiden fejlen: The template collection does not exist, og har prøvet med 1,2,3,4... etc. Hvordan finde jeg det korrekte template collection ID i e-conomic? Jeg har kun den der er default, og har ikke selv lavet nogen nye templates i e-conmic.
Bruger du denne Magento integration til economic eller er det en anden ?
ProContractors | Magento Gold Partner
Kirke Værløsevej 20, 1.sal | DK-3500 Værløse | +45 7020 8844
Hej Nils det er GetAShop_Economic jeg benytter
@Nils: Det lyder mere som Getashop´s economic integration.
@Jens: Giv mig lige et kald imorgen, så skal jeg løbe gennem dokumentationen med dig.
-Vi er på kontoret 09-17 alle hverdage.
/dns 7222 4457
Dennis | (+45) 7222 4457 | Bredgade 45, 7400 Herning | support@powerhosting.dk
Seriøs magentohosting hos Danmark største magentohost
High-End dedicated servers, reserved and optimized for Magentocommerce
Hej Jens,
Prøv dette:
Log ind hos e-conomic > Fanen faktura > Vælg Design og Layout under Øvrig opsætning ude til venstre > Hold musen over plus-tegnet (3. ikon fra venstre) ved den skabelon du vil bruge. I statuslinjen i din browser vil du kunne se ID-nummeret på din skabelon.
Håber det hjælper. Det er skønt når ens data bliver automatisk overført til e-conomic! (når det altså virker)
Powerhosting burde kunne hjælpe dig med opsætningen, men ellers skriv til:
support SNABEL-A getashop.zendesk.com
MvhRasmus Lindgren
Professionel og unikt designet Magento webshop til kun 14.995,-Professionel og håndlavet linkbuilding til spotpriser
Jepper det gjorde udslaget, og nu er 90% overført, og en ny fejl opstod, nemlig at alle de resterede poster får Debtor nummer 14 (ved ikke hvor det 14 kommer fra, da nummerrækken starter ved100000 og de ser fine ud i magento.
Jeg poster en update når den næste er løst.