Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telia og kreditnota

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er tidligere kunde hos Telia. Skiftede til 3 d. 12/6 ca.

Telia trak penge for hele 6. måned. Det er også okay og derefter har de udstedt en kreditnota til mig, således jeg kun har betalt for de 12 dage.

Kreditnotaen er dateret til d. 2/7-2010 og derfor regnede jeg med at få pengene retur d. 1/8. Dette skete dog ikke og jeg kontakte Telia som gjorde mig opmærksom på, at beløb på eller herunder 250 kr ex. moms  kun bliver udbetalt hvert kvartal. 

Er det lovligt, at tilbageholde penge, som de reelt skylder mig? Fordi i mit hoved burde jeg kunne kræve renter m.v. så?

Det er ikke fordi det er et stort beløb, men mere princippet i det. 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen?
Har pr. 13/9 endnu ikke set penge fra dem. 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Med Telia kan du forvente, hvad som helstNo

Så du må bare væbne dig med tålmodighed. Eller du kan overfalde dem på mail og telefon, men om det "bider" på dem, det er et andet spørgsmål.

Tonny

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er kunde hos Telia og faktisk tilfreds Indifferent endnu.

Jeg har dog hørt mange mærkelige ting de laver....Jeg havde f.eks. lige købt den nye iPhone4 og ville så have låst min gamle iPhone 3 op. Svar fra Telia : Det koster 500,-, da abonnement er blevet fornyet. HVAD?? Fik det dog gratis efter en kort snak med dem.

Hvis jeg var dig, ville jeg ringe til dem igen og igen....

Nu er det d. 14/9, har du stadig ikke fået penge?

2 webshops med Printerpatroner - Strømper - Disneyland Paris tilbud - Ja, en fin blanding :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, har intet modtaget.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)