Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for lidt tips, er gået i stå

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 
i min kamp for at kravle op af side 1 syntes jeg at være gået i stå.

jeg er i gang med at optimere efter søge ordet "kasseapparat"
på mine 2 andre søge ord ligger jeg i top 3

men denne driller mig jeg kan ikke helt se hvad jeg kan gøre bedere, andet en s.flg at ligge mere matriale op. 
flere undersider osv.

men er der nogen der kan se noget jeg har overset ? er der noget jeg bør gøre anderledes ? rent SEO messigt..

PT ligger jeg vist på plads 10 der har jeg ligget et stykke tid.
det sjove er så at da jeg lå nr 1 på side 2 fik jeg flere besøgende der konverterede bedere...

Mvh Jacob

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav en underside du decideret optimere til ”kasseapparat”.  Title, overskrift, brødtekst, description og alt det andet sætter du indhold ind hvor ordet ”Kasseapparat” indgår. Så har du også en god landingpage til dine Google adwords hvis du bruger det.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Ipsen:


PT ligger jeg vist på plads 10 der har jeg ligget et stykke tid.
det sjove er så at da jeg lå nr 1 på side 2 fik jeg flere besøgende der konverterede bedere...

Det var faktisk en god en at tænke over.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kent Medom:

Lav en underside du decideret optimere til ”kasseapparat”.  Title, overskrift, brødtekst, description og alt det andet sætter du indhold ind hvor ordet ”Kasseapparat” indgår. Så har du også en god landingpage til dine Google adwords hvis du bruger det.

Forsiden skulle faktisk været optimeter efter Kasseapparat
men jeg er s.flg heller ikke færdig. der kommer mere indhold på.

er der noget jeg gør forkert så ?

Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Ja, der er bare ikke mange pladser på forsiden. Hos os på Net&Data er vi startet på side 6, men det går stødt og roligt opad. Jeg tror vi ligger på side 2 eller sådanne noget.

Jeg ved nøjagtig hvordan man gør og det er forholdsvis simpelt.

Hvis du ser på Jydekassen.dk kan det være du kan lære noget om google optimering.

Hilsen Palle

Net&Data, kasseapparater til detail og restauranter

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Palle Hansen:

Hej Jacob.

Ja, der er bare ikke mange pladser på forsiden. Hos os på Net&Data er vi startet på side 6, men det går stødt og roligt opad. Jeg tror vi ligger på side 2 eller sådanne noget.

Jeg ved nøjagtig hvordan man gør og det er forholdsvis simpelt.

Hvis du ser på Jydekassen.dk kan det være du kan lære noget om google optimering.

Hilsen Palle

Net&Data, kasseapparater til detail og restauranter


Hej Palle
sitet er godt tænkt, og skal vel betragtes som det der kaldes et landing site, en enkelt side iden en masse indhold som blot linker videre.

iden i dette kan jeg godt li, men min udfordring har stået i hvordan man gjorde dette uden at forvirrer folk.
men klart det jeg mangler er de understyttende elementer,

jeg vil kigge lidt mere på mine sider og se om jeg kan optimere.

syntes jydekassen er rigtig godt lavet, kan dog stadig ikke forstå hvorfor i ikke prøver at lave rød tråd mellem jeres sites, hvorfor ligge skjul på hvem i er, vælg sti er sikker på at det vil virke bedere over for de kunder der kommer forbi. :)

Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

 

Jeg synes det er tydeligt at Jydekassen.dk ejes af Net&Data. Bare klik på infoknappen. Formålet med Jydekassen.dk er at lægge en del af det lette salg af små kasseapparater og pengeskuffer ud på nettet, og at vores afdeling i Århus skal efterfølgende håndtere supporten.

Hos Net&Data udvikler og sælger vi FrontPos kassesoftware til detailbutikker og restauranter som både er enkeltstående butikker men også kædebutikker.

Hilsen Palle Hansen, Net&Data

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Palle
det var skam ikke kritik, blot en tanke,
hvis sitene havde samme tema, samme flow, logoer osv,
så ville brugerende ikke skulle ned og finde info knappen for at finde ud af det faktisk var producentet der stod bag, altså at man vil kunne forvente en bedere service og know how da det ikke bare er en forhandler i rækken.

/Jacob Ipsen

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Placeringer på Google afhænger af mange faktorer men primært handler det om at have optimeret ens side ordentlig, det ser det ud til du har, og så gælder det om få links - masser af dem, og de rigtige links.

Som Michael rigtigt har svaret, så har du kun 300+ links og de fleste er fra Amino. Det kan du sagtens gøre noget ved. Start med at tilmelde din side til alle de danske linkkataloger du kan finde.

Brug så Yahoo Siteexplorer til at finde ud af hvilke links dine konkurrenter har og se så om du kan få dem.

Læg så en strategi for hvordan du vil få links fremover og følg den, så skal du nok nå til tops på et tidspunkt.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)