Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for lidt tips, er gået i stå

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik
tak for dine råd, jeg vil sætte mig og gennemgå link katalog listen.
arbejder også på lidt bedere links, blandt andet et fra e-conomic :)

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Ipsen:

Kent Medom:

Lav en underside du decideret optimere til ”kasseapparat”.  Title, overskrift, brødtekst, description og alt det andet sætter du indhold ind hvor ordet ”Kasseapparat” indgår. Så har du også en god landingpage til dine Google adwords hvis du bruger det.

 

Forsiden skulle faktisk været optimeter efter Kasseapparat
men jeg er s.flg heller ikke færdig. der kommer mere indhold på.

er der noget jeg gør forkert så ?

 

Hej Jacob

Jeg prøvede at Google nogle af teksterne på din forside, for at se om andre skulle have kopieret dem. Ikke engang din egen side dukkede op. Jeg var ved at se en cashed udgave af forsiden, fra 5 august, og der ser den helt anderledes ud. Kan det passe at du for nylig har lavet ændringerne? I så fald tror jeg ikke Google har været forbi siden, så det er nok lidt for tidligt at se om ændringerne du har lavet har nogen effekt.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kent
tak for dit svar. du har ret jeg har lavet nogle nye rettelser i går og disse er ikke blevet indexeret enu.
jeg ved enu ikke hvilken effekt det vil have.

nu vi er ved de nye tiltag. hvad syntes du/i om det ?

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

 

Efter min mening er du kommet et stykke i den rigtige retning, men der er stadig en del at arbejde med:

Tekstboksen øverst til venstre på forsiden er et virvar af farver af både alm. tekst og links.  Jeg tror at jeg talte 8 forskellige variationer, og det er efter min mening alt for meget. Keep it simple.

Billede/tekst gruppen til højre, mener jeg også er lidt af en prøvelse. Tanken er god, men jeg tror ikke det får den ønskede virkning. Det gik lige op for mig at hvert billede linker til forskellige steder på hjemmesiden. Det tror jeg vil overraske mange, og billederne indikere ikke for sig selv, hvor man ryger hen, med mindre man venter på mouseover teksten. Der tror jeg igen, at jeg ville lave det meget mere simpelt.

Facebook boksen er sikkert en god ting, men den virker malplaceret og passer slet ikke ind i dit design. Det er den hurtige løsning, men det skriger også meget i øjnene at man har valgt en hurtig løsning synes jeg.

Så er der de 3 muligheder forneden. Igen synes jeg at tanken er god, men det er alt for stor en mundfuld. Prøv at gøre det ultra simpel, så man ved minimum af læsning, ved hvilken boks man skal følge, og herefter på en underside kan læse en uddybende forklaring.

Det var lige hvad jeg havde fra hoften, håber det giver mening.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)