Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvstændige vognmænd søges.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi søger selvstændige vognmænd, der kan hjælpe os i perioder hvor vi travlt.
 
Arbejds områderne er både indenfor distribution, kurer kørsel og flytninger. Hvis man ikke har egen bil men stadig ønsker at være behjælpelig med flytninger, så er dette også fint.
Ligeledes har vi ofte brug for folk, der kan "tungløfte og ikke har noget imod at trække i et par flytteseler.
 
 
Arbejds tidspunkterne kan være på alle tider af døgnet samt i weekends.
 
Hvis ovenstående har interesse, så tag evt et kig på vores hjemmeside www.flytogfragt.dk.
Hvis interessen, så stadig er tilstede, så send en mail til info@flytogfragt.dk.
I mailen må der gerne stå lidt om jer selv og hvad i kan tilbyde, det behøver ikke være den store roman.
 
Forsat god aften.
 
 
Mvh,
 
Claus Martensen
 
Flyt & Fragt ApS
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er min. størrelse køretøj i søger?

Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lund,

 

Minimums størrelsen er en kassevogn med rumfang på min. 8 m3.

Området vi dækker er hovedsagligt Storkøbenhavn samt hele Sjælland.

Mvh,

 

Claus.  Flyt & Fragt ApS

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Sikke en skam, at I kun kører i det område - jeg var ellers meget interesseret, hvis det var i Vestjylland.

Så du må endelig lige sige til, hvis det kan komme på tale engang at køre herovre. Smile

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg har 8 kassevogne men det allesammen har fast køresl.

så hvis du har køresl om efter middagen ... efter kl 13:00 eller noget fast om natten så kan jeg godt klar.

og jeg har en alukassevogn 8 paller med lift der er altid ladig efter kl: 11 om formmiddagen..

M.V.H

Empyreal Service

v/ ihab sobh

Tel: 31 31 31 24

www.EmpyrealService.dk

Info@EmpyrealService.dk 

Succes er ikke destinationen, men kan være begyndelsen på rejser.

Tilmeldt 6. Nov 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Har 7-års erfaring inden for transportbranchen, har bl.a. været selvstændig vognmand i flere år, har haft flere ansatte og vognmænd under mig, så kan sige jeg har godt kendskab til distribution, kurerkørsel & transport mm.!

Jeg er nu startet op for mig selv, så  har ingen ansatte, da det bestem ikke var nogen succes.

Er Elitebelist og har ingen klip i kørekortet:-)

Jeg er interesseret i alle former for Transportopgaver A-Z, jeg er aldrig syg og overarbejde, ekstra-/weekend- kørsel er for mig heller intet problem. Kører på så længe det måtte kræves:-)

Jeg kan stille med næsten ny 5-pallers kassevogn m./lift fra år 2007(kun kørt 98.000km.), som er lige under 6meter lang.!billig over bro´en/færge)                                                                 Har Palleløfter, Sækkevogn, Tæpper, Spændestropper & div. Udstyr. Lift kan tage 500kg. og bilen lidt over 1,5ton.

Jeg har tidligere kørt med stort set alt fra A-Z, bl.a. pakkedistribution, paller, møbler, aviser, IT-udstyr, hospitaler, mad & fødevarer, ja selv flytninger lige fra Private- til Erhvervs- & Specialflytninger.

Stiller gerne til en personlig samtale, er også sikker på jeg vil være en af de billigste.!

Har du/I et tilbud fra en vognmand underbyder Slagelse Transport det gerne, hvis muligt!

På forhånd tak!
mvh. Thomas Peter Hansen
Slagelse Transport
Krænkerupvej 66, Havrebjerg
4200 Slagelse
Tlf.: 28109737
e-mail: SlagelseTransport@hansen.dk 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)