Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telia Probiz Jeg skal have luft :(

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Beklager for dette sure opstød :( men jeg skal ha luft

Jeg har lige haft ferie lukket og er glad vendt på arbejde igen. Jeg prøver så og ringe til mig selv :) for at se om telefonsvaren stadig virker som den skal :( Det gør den ikke. 

Jeg ringer til Telia og får fat i kunde service som jeg først skal til at forklare hvad en probiz løsning er (omstillingsbord) Der efter siger den søde pige jamen det laver jeg da lige for dig. 

Nu er alt så sat til bare til den dag hvor jeg flyttede over til telia :( 

Min anbefaling til Telia hvis i vil frem af med jeres produkt til virksomheder. Få nogle af jeres folk uddannet til at lave opsætning af probiz det er jo et sygt lækkert produkt som ikke kan bruges til noget hvis man ikke kan få hjælp til opsætningen af det. 

Jeg ved godt at det får man første gang men hvad så anden gang når en af jeres piger fra kundeservice har prøvet at lave det og endt med at ødelægge det. Hvor ringer man så til. De vil (må) jo ikke stille en om til probiz med mindre man lyver og siger det er en første gangs opsætning. 

Mvh 

Thomas Reberholt

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Der er problemet med Probiz basis i en nøddeskal. Produktet er ret lækkert, men supporten kunne godt gøres bedre. Det kan i øvrigt siges om kundeservice generelt, i teleselskaberne :o)

Jeg er holdt op med at anbefale Probiz løsningen til mine mindre kunder, da jeg simpelthen ikke ved hvad de får af oplevelser efterfølgende. Og det er ikke et produkt de vil oplære eksterne forhandlere i, eller i det hele taget lade os sælge.

Så jeg er i stedet begyndt at anbefale www.firmafon.dk til de kunder, der går i de tanker. Jeg kender ikke produktet 100 %, da jeg ikke har nogen erfaring med det, og ingen af de (ret få) jeg har anbefalet det til, har endnu valgt at bestille det. Men jeg har en idé om at support og servivce er noget bedre, da de ikke laver andet (mig bekendt), og at mindre virksomheder oftest har større fokus på bedre service, da de er mere afhængige af kunderne end de store er.

Men jeg håber du kommer ordenligt op og køre igen :o)

 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg ved godt svaret hertil er lidt gammelt nu. Men jeg kan varmt anbefale Probiz "det Mobile fastnet" Via Facilicom A/S www.facilicom.dk

De har specialiseret sig i netop dette produkt. Og du får den samme person i røret hver gang.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)