Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælg bannerreklamer på dit website

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

En ny hjemmeside vil gøre det muligt for alle websites at sælge bannerplads og dermed tjeme penge på deres website. Der findes ikke nogen lignende service på det danske marked.
 
Nu kan alle sælge bannerplads på nettet og øge omsætningen på nettet. På det nye site  www.bannerpladser.dk  kan små og mellemstore virksomheder gratis markedsføre ledige deres bannerplads overfor reklamekunder.
 
Det er en mulighed, der ikke har eksisteret tidligere.
 
"Vi har hørt fra flere kunder og samarbejdspartnere, at de ikke ved hvordan de skal få solgt deres banner og reklamepladser, eller hvordan de skal gøre opmærksom på at de har ledige pladser. Derfor har vi nu lavet BannerPladser.dk, som er gratis for alle," siger Kenneth xxx, der er initiativtager til den nye forretningsmulighed." 
Udover at vi håber mange vil benytte denne mulighed, håber vi også der er nogen der vil komme med konstruktiv kritik til sitet. Sitet er funktionsdygtigt, men der er nye muligheder og opdateringer på vej.
Det er helt bevidst at sitet er enkelt, og uden en masse grafik.
Vi håber i vil tage godt imod vores service.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting jeg kunne tænke mig var at man som annoncør kunne vælge en række websites på én gang at blive vist på.

Derudover kunne det være en god tanke at I havde et bannersystem således at website ejeren blot skal kopiere kode ind én gang på sin side.

 

 

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Tak for dine indput. Det er alt sammen noget vi har med i tankerne til næste omgang.

Jeg ved ikke om det lige bliver 100% som du nævner det, men noget lign. er med i tankerne.

Mvh Kenneth

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Eller de kan anvende en af de mange affiliate netværk til at finde annoncører til ledige pladser :-)

Så man kan vel godt sige at der findes en del lignende services ;-)

Mvh. Ken

 

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer betalingen til at foregå igennem jeres site, eller formidler i simpelthen bare reklamepladser mellem de udbydende og de efterspørgende? :-) Som jeg ser det, er en af de ting jeg godt kan lide ved affiliate-netværkene nemlig at man er "garanteret" sin betaling, og ikke selv skal holde de folk hvis reklamer man viser i ørerne.

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

En udregning af CPM ville også være smart (så behøver jeg ikke selv gøre det)

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Super side :) 

Dog ville jeg gerne vide om det er pr. dag antal Besøgende vises for ?

Thomas

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ken

Det er korrekt, men hos de mange affiliate netværk skal man have penge op af lommen før det er muligt, det skal man ikke her.

Her kan alle være med, og vi er overbevist om at flere små og mellemstore sites kan se en mulighed i denne service. 

Hej TheisM

Vi formidler blot kontakten, og man kan jo hvis man er nervøs for ikke at få sin betaling, kræve det forud. Det gør jeg på alle mine sites, uden problemer.

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg foreslå, at du får lavet nogle branchekategorier.

Og hvordan kontakter man en annonceplads ejer? Det er et lille ikon, men man kan ikke klikke på det?

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mathias
CMP er med i tankerne, til rettelser/tilføjelser.

@Thomas
Det er besøgende pr måned. Det får jeg lige skrevet på siden.

Tak for jeres indput. 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)