Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fedex klunseri...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Forventede min EXPRESS levering med Fedex fra USA i mandags. En super vigtig levering der bare skulle komme til tiden. Afsenderen havde skrevet den forkerte leveringsadresse på forsendelsen. Jeg fik den ændret ved Fedex d. 5. Altså samme dag forsendelsen blev sendt.

Den kom så ikke mandag - fordi den alligevel havnede i Jylland frem for den nye adresse på Sjælland.

Blev fuldt og fast lovet at se min forsendelse i dag d. 10. Men nu er den i Paris.

Tak Fedex... Desværre så kan Fedex ikke oplyse, hvad der er sket.. Kan man søge erstatning? 

Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsinket pga forhold uden for vores kontrol

Hvis de påråber sig dig - kan du næppe gøre noget som helst.

Jeg har brugt fedex mange gange og kan kun sige godt for dem - er sikker på du kan tage en konstruktiv dialog op med dem.

Hvad har du tænkt dig at gøre ?

Bo

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

bo1234:

Hvad har du tænkt dig at gøre ?

Jeg snakkede med en kundeservice medarbejder i Fedex i går. Hun sagde, at garantien for at leveringen skulle ske express frafaldt da jeg valge at ændre adressen - det er også i bund og grund fair nok. Men hun kunne ikke henvise mig til et sted, hvor det stod i deres betingelser og har heller ikke selv kunne finde det.. Men, at forsendelsen pludselig havner i Paris er mig en gåde og irriterer mig gevaldigt.

Jeg skrev en mail til en overordnet i Fedex og fik det samme svar som fra den første medarbejder jeg talte med..

Jeg fik iøvrigt også sendt en omgang med Express fra USA igår, som forventet skulle komme i morgen.. Jeg har også altid haft gode erfaringer med Fedex, men det her gør mig godt og grundig muggen!

Ved ikke, hvad jeg har tænkt mig at gøre.. Er der mon så meget at gøre?

Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

CBering:

Ved ikke, hvad jeg har tænkt mig at gøre.. Er der mon så meget at gøre?

Håber der er en eller anden herinde der måske kan komme med et guldkorn :-)

Vil du ikke, når du når dertil, alstå når gjort er gjort - lave en update herpå.

Ha en god dag

Bo

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fakta er at afsender nossede i det og skrev en forkert adresse på.... Så hvis du skal hente erstatning hos nogen må det vel være hos afsender..... Fedex har jo sådan set levet fuldstændigt op til den aftale de indgik oprindeligt....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:

Fakta er at afsender nossede i det og skrev en forkert adresse på.... Så hvis du skal hente erstatning hos nogen må det vel være hos afsender..... Fedex har jo sådan set levet fuldstændigt op til den aftale de indgik oprindeligt....

Jeg accepterer også at det tager en dag ekstra, fordi jeg får ændret adressen. Men at den så pludselig havner i Paris fremfor Sjælland er da bemærkelsesværdigt. Naturligvis kan alle lave fejl.. Søger på svar på, om det mon er muligt at søge nogen form for erstatning, nu når det faktisk er dem der nossede i det i anden omgang.. 

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

bo1234:

Vil du ikke, når du når dertil, alstå når gjort er gjort - lave en update herpå.

Ha en god dag

Bo

Nu har Fedex ringet. Min forsendelse er blevet smidt på en bil fra Paris til Danmark i dette øjeblik og jeg kan forvente min forsendelse inden kl. 18:00 i aften.

Lidt hjalp det at brokke sig Yes

Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

CBering:

bo1234:

Vil du ikke, når du når dertil, alstå når gjort er gjort - lave en update herpå.

Ha en god dag

Bo

Nu har Fedex ringet. Min forsendelse er blevet smidt på en bil fra Paris til Danmark i dette øjeblik og jeg kan forvente min forsendelse inden kl. 18:00 i aften.

Lidt hjalp det at brokke sig Yes

Det glæder mig :-)

Som jeg startede med at skrive - har jeg kun gode oplevelse med fedex :-)

Bo

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest er det jo glædeligt at dit gods tilsyneladende er på vej. Mht erstatning, det er fragtbetaler der skal gøre indsigelser overfor transportøren, om det er afsender eller dig der har betalt fragten til FedEx fremgår ikke umiddelbart af dit indlæg. Såfremt det er afsender der har betalt fragten, er det denne der skal søge erstatning for godset, dette kan dog kun imødekommes såfremt godset decideret er blevet væk eller væsentligt forsinket, hvilket det jo i dette tilfælde ikke er tale.

 

Hvorvidt du kan søge erstatning hos afsender, beror jo primært på hvilke handelsbetingelser der er indgået mellem jer.

Anders A - der professionelt beskæftiger sig med export søfragt...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)