Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med annoncer på Facebook

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Amino'er

Når jeg klikker på "Opret en annonce" under "Annoncer og sider" på Facebook får jeg følgende fejl besked:
  • Din konto er blevet deaktiveret. Alle dine annoncer er blevet stoppet og vil under ingen omstændigheder blive vist igen på sitet. Vi deaktiverer genenelt en konto, hvis der er for mange af dens annoncer, der overtræder vores Anvendelsesvilkår eller Retningslinjer for annoncering. Vi kan desværre ikke oplyse, hvilke specifikke overtrædelser, der er fundet stødende. Se venligst vore Anvendelsesvilkår og Retningslinjer for annoncering, hvis du har yderligere spørgsmål.
  • Ugyldig tilladelse -- Du har ikke tilladelse til at oprette annoncer på den konto.
Jeg har en fan gruppe for min virksomhed tilknyttet min profil, men jeg har aldrig haft noget at gøre med Facebook annoncering, så jeg kan ikke forstå hvorfor de skriver sådan..

Jeg håber i kan hjælpe mig.. =)

Venlig Hilsen
Anders Friis
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det ser ud til det er fordi du har haft en masse annoncer kørende som er "ulovlige", hvis Facebook ikke gider slette alle sammen manuelt, sletter de bare din konto. Det er sket før.

Og hvis du ikke har haft en annonce før, så er det nok en fejl. Prøv at skrive til dem.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Tak for dit svar..

Jeg har aldrig haft en annonce derinde, så jeg må prøve at skrive til dem, selvom det er svært at finde ud af hvor man gør det.

Og tillykke med fødselsdagen..

Venlig Hilsen
Anders Friis

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)