Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside problem

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fejlmeddelelsen fortæller jo tydeligt hvad problemet er -> register globals er slået fra.

Register globals er en indstilling i PHP som kan slåes til eller fra. Som med alle andre PHP-indstillinger på hostede løsninger laver host'en en standardopsætning, som man så kan tilpasse. Nogle vælger at låse enkelte indstillinger fordi de f.eks. kan kompromitere sikkerheden på serveren eller genere de øvrige brugere uhensigtsmæssigt meget.

Register globals er normalt ikke en indstilling der låses, så den kan du som regel godt selv få lov at ændre. Hvis det er en apache basseret webserver burde det kunne klares med en linie i .htaccess filen:

flag register_globals on

Giv lige det et skud, og se om det ikke hjælper.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mike :

Mener du at jeg kan skaffe det hjemmeside navne eller hvad?

Du kan da prøve at skrive til ham der har registreret navnet, og høre om han vil af med det for en given pris...Smile

Oplysningerne finder her:
https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=dyreshoppen.dk&submit=S%F8g

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Min bror sige han dropper det for vi har snakket om at lave en hjemmeside sammen. Men han siger tak for hjælpen til alle Skype-Wink

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mike :
Ja 100,000% sikker

 

Oscommerce er ellers et webshop CMS, og ikke en template.

Men to forskellige ting kan jo godt have samme navne.

http://www.oscommerce.com/

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke man kan downloade et template til OScommerce shoppen :) ?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)