Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside problem

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke lige hvad du snakker om. Tror du kan lave det så kan du få en FTP in gange?

Fra Islands Brygge
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

heheh mike det tager man jo timeløn for :). Jeg torr ikke jeg bare lige kan finde fejlen så det kommer til at tage mig noget tid, men jeg foreslår da du selv prøver da det ellers ikke vil kunne lykkedes for digen igen en anden gang :).

Du skla muligvis kontakte din udbyder af hjemmesiden som kan se på de forskellige ting.. Ligger der en .htaccess fil inde i template mappen? Prøv evt at genindlæse den?

 

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Gadensgaard:

Hej Mike

Det er en indstilling der skal konfigureres på dit webhotel.

Inden du kommer for godt igang med dit projekt ville jeg lige overveje domænenavnet igen. Kunderne får svært ved at finde en webshop der ligger på et domæne med stavefejl (dyreshopen), og der er stor risiko for at dine kunder vil havne på dyreshoppen.dk i stedet for.

Jeg vil give Gadensgaard ret; Overvej lige det domæne navn én gang til (pga stavefejlen)... www.dyreshoppen.dk (uden stavefejl) er jvnf. dk-hostmaster registreret til anden side, så mon ikke det er dér at største delen af kunderne vil havne... 

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

ML Hosting vil ikke hjælpe det kan jeg husk den gange jeg hade det problem Skype-Crying

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gadensgaard:

Hej Mike

Det er en indstilling der skal konfigureres på dit webhotel.

Inden du kommer for godt igang med dit projekt ville jeg lige overveje domænenavnet igen. Kunderne får svært ved at finde en webshop der ligger på et domæne med stavefejl (dyreshopen), og der er stor risiko for at dine kunder vil havne på dyreshoppen.dk i stedet for.

Jeg vil give Gadensgaard ret; Overvej lige det domæne navn én gang til (pga stavefejlen)... www.dyreshoppen.dk (uden stavefejl) er jvnf. dk-hostmaster registreret til anden side, så mon ikke det er dér at største delen af kunderne vil havne...

Mener du at jeg kan skaffe det hjemmeside navne eller hvad?

Fra Islands Brygge
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

så brude du fx skifte til one.com, de er altid behjælpelige over deres hotline.

Jeg tror du skal prøve den løsning jeg kom med før. Hvor har du købt templaten, kan de ikke hjælpe?

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej de kan heller ikke. Det vare godt den gange jeg fik hjælp af ham. Men kan ikke find ham mere :(

Fra Islands Brygge
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad har du givet for templaten og hvordan ser den ud?

Du burde måske invisterer i en ny. Er du sikker på at det er samme til samme udgave?

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja 100,000% sikker

Fra Islands Brygge
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

ok.

Må man spørge hvor meget du har givet for templaten og om det er til firma/virksomhedsbrug eller hvad?

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)