Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget af min tid tager en webshop?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mike :

Ja jeg har en webshop men jeg skal til og lave den heldt om. Jeg sælger alle mulige sjove ting. En alt mulige webshop Cool

Kunne man få en hjemmeside? :)

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Langhede Andersen:

Hej Christian,

Jeg vil give de andre ret i, at ja - det er en stor opgave at starte en webshop, og det er ikke noget, som man bare lidt gør. Det skal du uden tvivl være indstillet på.

Men hvis du virkelig føler for at starte en webshop, så skal du helt sikkert gør det. Jeg er personligt 17 år, og jeg er medejer af Funkyskins.com, der også er en webshop. Det har været hårdt arbejde at få den op at køre, og jeg arbejder stadig super meget med den - men det har været det hele værd. Man kan sagtens starte en webshop i en ung alder, men det kræver bare, at man er klar på at give den en skalle Wink

Go for it!

Mvh Alexander

Hej Alexander

Tak for svaret. Er klar over at man skal være indstillet på hårdt arbejde, og det er jeg skam også. Jeg tror mit produkt kan sælge, så har virkelig blod på tanden. Det er virkelig noget jeg vil.
Godt at se en ung mand, der arbejder hårdt. Flot side, godt produkt. Ønsker dig alt held og lykke med fremtidigt salg

-- Christian Vinther 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Business-Marting:

Kunne man få en hjemmeside? :)

Ar jeg skal jo til og lave den om nu den linder også noget lort lige nu Skype-Crying

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

MichaelValentin:

christian_vinther:

Tusind tak for et godt svar! Dejligt med et indlæg der sætter lidt flere tanker igang.
Jeg er klar over, at det er noget der tager tid og kan koste mig penge. Men det er som sagt de risici man tager ved denne branche. Så kan man bare glæde sig over udfordringen og den erfaring man får, hvis det går galt :-)

Jeg vil igen sige mange tak for indlægget. Helt fantastisk med så kloge hoveder, der hjælper en her på Amino. Giver virkelig en lyst til at arbejde hårdt og skabe noget.

- Christian Vinther

 

Det var så lidt, jeg er glad for at du kunne bruge det.

Det er i øvrigt positivt at læse dit svar - det er den rigtige holdning. Du skal selvfølgelig sætte dig som klart mål at skabe en god forretning, der som minimum kan give dig en fornuftig studieindtægt; du skal bare være klar over risikoen for at det går galt. Min pointe er bare at man heller ikke må sigte for lavt.. Så bliver det sku aldrig til noget. Men det lyder jo som om du har fanget det.

Jeg vil bare sige god arbejdslyst og rigtig meget held og lykke.

Du er mere end velkommen til at smide mig en mail hvis du sidder med et eller andet du vil have et par friske øjne på. Minekompetencer er nok primært indenfor medier, udvikling, design og kommunikation, men jeg ved da også efterhånden en smule om at drive forretning. :o) Du kan fange mig på mv@mediatown.dk. Hav en rigtig god dag!

Endnu en gang tak for svaret. Og for lavt sigter jeg aldrig :-)
Vil med glæde smide en mail, hvis jeg får brug for det. Dejligt at du vil hjælpe.

- Christian Vinther 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Langhede Andersen:

Hej Christian,

Jeg vil give de andre ret i, at ja - det er en stor opgave at starte en webshop, og det er ikke noget, som man bare lidt gør. Det skal du uden tvivl være indstillet på.

Men hvis du virkelig føler for at starte en webshop, så skal du helt sikkert gør det. Jeg er personligt 17 år, og jeg er medejer af Funkyskins.com, der også er en webshop. Det har været hårdt arbejde at få den op at køre, og jeg arbejder stadig super meget med den - men det har været det hele værd. Man kan sagtens starte en webshop i en ung alder, men det kræver bare, at man er klar på at give den en skalle Wink

Go for it!

Mvh Alexander

sorry for off-topic

Hey Alexander.

Fik lige kigget på din side, super fed side.

Holdkæft jeg syntes det skin du har til købeskabet er cool, ville jeg gerne have på mit, konen syntes dog desværre  ikke så godt om det. :( (det ville nok heller ikke passe ind) men super fed ide,

Michael

 

 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Mange tak for de pæne ord Smile

Det lyder rigtig godt, at du er seriøs med dit projekt. Held og lykke med det!

Mvh Alexander

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Jeg fornemmer du har brugt amino en del, så du har formentlig også fundet frem til en lang række af dine spørgsmål.

Hvis du spørg mig så er netop det og starte en webshop en meget, meget hård opgave. Du må ikke forvente og kan se et fornuftigt overskud i starten. Det kan i sig selv være meget irreterende for en ung knægt som dig, da der naturligvis skal penge i kassen, for og have råd til damer, sprut, og nyt tøj. 

Ovenstående kan måske også formuleres på en anden måde: Det er måske nemmere, hvis du ingen erfaring har med det og drive en webshop, og tage et ungdomsjob hos den lokale købmand.

Jeg er selv forholdsvis ung, og har været i gang i flere år, og oplever dagligt drenge som dig, der gerne vil i gang. Det er jo i sig selv ganske fantastisk, da vi har brug for flere iværksættere.

Jeg kunne godt tænke mig og hjælpe dig yderligere, evt. over MSN - Så jeg har smidt dig en PB med flere informationer. For og kan vejlede dig korrekt vil det være herligt med en masse oplysninger omkring kapital, ønskede varekategorier osv.

Vi skrives Christian! Smile

Handel med varepartier via Trademen

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

RBN:

Hej Christian.

Jeg fornemmer du har brugt amino en del, så du har formentlig også fundet frem til en lang række af dine spørgsmål.

Hvis du spørg mig så er netop det og starte en webshop en meget, meget hård opgave. Du må ikke forvente og kan se et fornuftigt overskud i starten. Det kan i sig selv være meget irreterende for en ung knægt som dig, da der naturligvis skal penge i kassen, for og have råd til damer, sprut, og nyt tøj. 

Ovenstående kan måske også formuleres på en anden måde: Det er måske nemmere, hvis du ingen erfaring har med det og drive en webshop, og tage et ungdomsjob hos den lokale købmand.

Jeg er selv forholdsvis ung, og har været i gang i flere år, og oplever dagligt drenge som dig, der gerne vil i gang. Det er jo i sig selv ganske fantastisk, da vi har brug for flere iværksættere.

Jeg kunne godt tænke mig og hjælpe dig yderligere, evt. over MSN - Så jeg har smidt dig en PB med flere informationer. For og kan vejlede dig korrekt vil det være herligt med en masse oplysninger omkring kapital, ønskede varekategorier osv.

Vi skrives Christian! Smile

Hej :-)


At det er en hård opgave, at starte og have succes med en webshop, er jeg klar over.  Men jeg vil hellere fejle webshoppen og få noget erfaring, end at stå nede i det lokale supermarked og spilde min tid.

Det lyder dejligt med noget vejledning fra dig, så vi skrives. 

- Christian Vinther

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Må vi se din webshop? Og hvad vil du sælge?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)