Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget af min tid tager en webshop?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er :) 

Dejlig side, med mange brugbare oplysninger.

Jeg har tænkt på at åbne en webshop, men ville gerne lige først have svar på et hurtigt spørgsmål. 
Hvor lang tid bruger i om dagen, jer med "mindre" webshops? :)
Grunden til jeg siger "mindre" er da, jeg på ingen måde regner med at tjene styrtende på det. Jeg er 15 år gammel, og håber bare på det kan være et alternativ til de kedelige jobs i supermarkederne. 

Vil jeg kunne holde en webshop kørende med max 3 timers arbejde om dagen?(Dog med lidt ekstra timer i opstartsfasen)

Grunden til max 3 timer, er da jeg d. 16 begynder på gymnasiet, og jeg stadig i en alder af 15, skal have tid til lektier, venner og hvad der nu ellers hører med :)


- Christian :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du er under 18 år, så vil du opleve en masse problemer angående betalingsdelen på en webshop...

Prøv alternativt at læse lidt om Affiliate Marketing, som ik har de samme problemer, og hvor du ik er bundet op på samme måde, som med en webshop...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bruger ikke engange en time om dagen og jeg er også 15 og har en webshpå men. Skal til og lave den om Crying

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overhovedet tænkt på;

hvad du vil sælge?
Hvad det kræver?
Hvordan du skaffer kunder?
Om du har evner til det?
Om det er noget, nogen vil købe?

Og som der så flot bliver forslået, så prøv med noget affiliate markedting, det giver faktik meget godt hvis man forstår at udnytte det! ;-)

Jeg er selv 16! ;-)

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mike :

Jeg bruger ikke engange en time om dagen og jeg er også 15 og har en webshpå men. Skal til og lave den om Crying

Du er 15! det forklarer alt!

Det er da ikke hårdt at bruge tid på sine projekter, det er da dejligt. - Hvis i drenge ikke har lyst og energi til at lave noget, så arbejd i ALDI eller noget. - Jeg elsker da at sidde og rodde med diverse ting.

Håber i har en god dag=)

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gøre jeg også simon. Jeg mener bare jeg bruger under en time og dagen. Det jeg mener i det, det er FX sidt ny vare ind og svare på den kunden skriver.

Men et godt råd til christian_vinther

Pås på det med webshop. Det er ikke næmt og billiget og staret hvis du ikke kan find ud af lave webshoppen selv. Det er også pisse dyret og staret op. Man kan også bare staret i de små som mig Big Smile

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. 
Jeg ved der er masser af områder der skal undersøges.

Mht. dine spørgsmål, er det alle nogle jeg har tænkt over. Jeg vil kun sælge ét produkt(dog flere farver, former osv), jeg har set i Frankrig og USA. Det er i forvejen et stort hit der, og har ikke set nogle forhandlere i DK af produktet. Tror danskerne vil kunne lide produktet. 
Jeg har en til at lave webshoppen, har en myndig til indregistreringen, har lidt startkapital osv.  

Hvad laver du selv? Har webshop eller affiliate marketing som du nævner? :) 

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lysten og energien har jeg, påpeger bare at jeg som 15-årig ikke ønsker at bruge alt min tid, da jeg også har andre ting at se til. Det ikke et projekt der skal sikre min fremtid, men et projekt der skal udfordre mig, i forhold til hvad et job i ALDI ville. :) 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg har en webshop men jeg skal til og lave den heldt om. Jeg sælger alle mulige sjove ting. En alt mulige webshop Cool

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mike :

Det gøre jeg også simon. Jeg mener bare jeg bruger under en time og dagen. Det jeg mener i det, det er FX sidt ny vare ind og svare på den kunden skriver.

Men et godt råd til christian_vinther

Pås på det med webshop. Det er ikke næmt og billiget og staret hvis du ikke kan find ud af lave webshoppen selv. Det er også pisse dyret og staret op. Man kan også bare staret i de små som mig Big Smile

Ved det er nogle risici ved det, men dem må man jo tage med :-)

 

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)