Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udregning og dokumentation af tab ved misbrug af oplysninger.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er i den situation at en eller anden har valgt at benytte sig af mine kontaktinformationer f.eks. CVR, E-mail, adresse osv. på en side, som er fyldt med Google Adsense - derudover har vedkommende så valgt at få det hele til at ligne en Google annonce samt linke til en konkurrent.

Jeg har kontaktet vedkommende pr. telefon og forklaret at det ville jeg gerne have fjernet. Han var venlig og det skulle vi nok løse. Dagen efter fik jeg en mail om at det var bare en Google annonce så det skulle han ikke fjerne.

Jeg kontaktede derfor en advokat og han har nu kigget på sagen og uden tvivl - det var ulovligt og skal væk. Han beder mig så gøre mit tab op samt dokumentere dette. Mit spørgsmål er så - hvordan pokker skal jeg gøre det.. Jeg jo ikke dokumentere at det f.eks. er denne sides skyld at jeg har solgt X varer mindre.

Det kan ligeså godt være sæson, finanskrise eller hvad ved jeg. Jeg har heller ingen anelse om hvor længe denne "flinke mand" har brugt mit "indhold"

Nogen gode forslag?

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Sidder der virkelig ikke nogen derude med erfaringer på dette område? eller nogen der har været i samme situation.

Hvis jeg ikke har forklaret problemstillingen godt nok så sig endelig til og jeg skal uddybe de spørgsmål, der måtte være.

 

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

BUMP!..

I håbet om nogen kan hjælpe..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)