Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhedens egentlige overskud efter betalt skat?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er ejer af en mindre virksomhed og har naturligvis oplyst SKAT virksomhedens overskud på min udvidet selvangivelse. Har ikke modtaget en samlet opgørelse fra SKAT endnu. Men vil jeg på denne kunne se, hvor meget skat jeg har betalt af virksomhedens overskud? Eller bliver dette blandet sammen med min private indkomst?

// Fisker  

Dbh. Mathias Fisker

www.spin27.dk , www.studie-kalender.dk

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forudsætter det er en Enkeltmandsvirksomhed, så ja, skatten bliver "blandet sammen med" din private indkomst.

Hvis du alligevel gerne vil vide, hvor meget skat af virksomheden udgør, må du selv regne dig frem til det.

Regnskabskonsulent Anne Bjørnsten

www.a-b-consult.dk

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en I/S virksomhed. 

Hvordan finder man den eksakte skatteprocent? 

Dbh. Mathias Fisker

www.spin27.dk , www.studie-kalender.dk

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 41
Fra  JK Agentur Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan i tast-selv på skats hjemmeside taste dine private skatteoplysninger ind uden firmaoplysninger og se hvor meget skat du skal betale. Herefter gør du det samme bare inkl. firmaoplysningerne. Du trække derefter dem fra hinanden og du har din skat for firmaet og skatteprocenten for firmaet skulle nemt kunne udregnes.

Find dine nye fritidssko, vandrestøvler, jagtstøvler, etc på: www.outdoorgear.dk

Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Et I/S har de samme regler som en enkeltmandsvirksomhed, forskellen er bare at i et I/S er der flere ejere. Derfor gælder det også her at skatteprocenten er den samme som din personlige skattesats. Det er kun når du kommer op i virksomhedsklasse a og b, at virksomheden går ind under virksomhedsskatten.

 

Venlig hilsen

Erik A.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)