Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af Drupal udvikler

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

I forbindelse med udviklingen af en større webportal baseret på Drupal søger jeg en som er dygtig til Drupal udvikling eller et mindre konsulenthus som:

  • Har mange flere års erfaring med programmering i PHP og udvikling i Drupal.
  • Foretrækker en agile udviklingsform (gerne testbaseret) med korte iterationer og tæt kommunikation med kunden.
  • Benytter sig af versionsstyring og projektstyringsværktøjer ved større projekter.
  • Har base i København eller omegn og har mulighed for at mødes minimum en gang om ugen.

Kan I anbefale en freelancer/et konsulenthus?

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Jeg vil meget gerne anbefale mit eget firma www.cetadesign.dk Du er velkommen til, at kigge nærmere på, hvad vi kan tilbyde. Du er meget velkommen til, at sende en mail på admin@cetadesign.com 

Fortsat god dag

Mvh

Morten Dal

Fra Albertslund
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 82
Fra  IEX Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, udbyder.

Jeg vil anbefale dig at tage et nærmere kig på http://mediastyle.dk Vi har gennem længere tid arbejdet prof. med Drupal og har udviklere inhouse til at varetage div. programmeringsopgaver og webdesignere til tematisering.

Vi har arbejdet projektorienteret med Drupal i forb. med EU-projekter og andre opgaver af større karakter. Vi er et mindre, men altid engageret hus.

Se evt. vores seneste blog-indlæg vedr. Drupal:
http://mediastyle.dk/blog/11-drupal-i-verdensklasse.html

Fra Rødovre
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror måske bare jeg ville hive fat i MortenDK - hans firma hedder GeekRoyale

Fra Jyderup, Vestsjælland
Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 55
Fra  Cooper Webdesign Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Hvis i har lyst til at få jeres hjemmeside opdateret, så skal i være velkommen til at kontakte os igennem vores Amino-profil, eller evt. kontakte os direkte via vores hjemmeside for et godt tilbud.

Hav fortsat en god dag.

// [Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Dennis

Dennis Sørensen:
Hvis i har lyst til at få jeres hjemmeside opdateret,

Du svarer på en tråd der er seks!! år gammel og i flere andre tråde svarer du også på en flere år gammel tråd - med samme svar og samme foresøg på linkbuilding.

Jeg vil bede dig om at stoppe med det, brug istedet energien på at hjælpe brugere med relevant info - så skal dine links nok komme med tiden.

De bedste hilsner
/Brian

Fra Jyderup, Vestsjælland
Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 55
Fra  Cooper Webdesign Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det var nu kun for at give folk en hjælpende hånd. Det er typisk de gamle hjemmesider som trænger til en kærlig hånd :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)