Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsourcing af programmering

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Vi skal have udviklet et webbaseret (php/ajax) system, og overvejer kraftigt at outsource programmering til Indien eller Kina. Er der nogen af jer der har erfaringer med dette, og evt. kan anbefale en bestemt leverandør?

Mvh.
Jacob 

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

I Thailand er det også billigt.

Kontakt mig gerne for pris 

.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis I har en krav. spec. så vil jeg meget gerne se den - så skal jeg prøve at finde priser på det.

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Jeg har en del erfaring med outsourcing af mindre IT-projekter, og jeg synes i begår en fejl ved at vælge leverandør efter geografi. Gå i stedet efter en specifik løsning af en opgave, og vælg så det firma, der passer bedst til opgaven, hvad enten deres skrivebord står på den ene eller anden side af grænsen.

Jeg har skrevet mere om outsourcing processen her: http://kravspecifikation.com

Håber det hjælper dig videre.

Venlig Hilsen

Allan

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Jeg driver en IT virksomhed i Thailand der netop fungere som en produktion danske virksomheder outsourcer til. Vi har danske projektledere og kan derfor yde en service på lige fod med en virksomhed i Danmark, dog til en meget fordelagtig pris.

Jeg er på ferie lige pt. men jeg vil være tilbage på kontoret i næste uge. Send mig evt. en mail med dine kontaktinfoer og vi kan snakke om det.

Mvh.

Mikkel Schmidt
ms@vsi-group.dk
www.vsi-group.dk 

Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Vi er godt i gang med en kravspecifikation :)

Grunden til vi vælger Asien og ikke Danmark er pga. deres lave timepris. Det jeg er på udkig efter er erfaringer med diverse firmaer, f.eks. http://www.allquickfix.com/  

Vi ønsker ikke at få outsourcet gennem et andet dansk firma, men vil gerne have direkte kontakt. 

Mvh.
Jacob 

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Jeg har erfaring med outsourcing både til Filipinerne, Indien og Hviderusland. Jeg vil meget gerne hjælpe dig med direkte kontakt til den rigtige virksomhed, afhængig af hvad du har behov for. Du kan kontakte mig på min email

jesper@computerpeople.dk

Venlig hilsen Jesper

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Vi sider to Danskere med et PHP team på ti programmører som alle kan arbejde med AJAX, dog har vi kun tre som jeg mener er eksperter.

Så hvis du er interesseret i outsourcing med Dansk ledelse, så er du velkomme til at kontakte mig, vi kan når vi har en færdig projekt beskrivelse give dig en fast pris.

Mit nummer er +45 3695 0399, Skype it-michael79, eller endnu bedre send mig en email på michael@outsource-it-to-thailand.dk

Og vi kigger på opgaven.

Hilsen Michael

Hos får du outsourcing priser med dansk ledelse.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Vi vil da meget gerne ligge billet ind, hvis du er interesseret i et samarbejde så send en mail til mig, Vores firma ligger på Bali i indonesien men har dog dansk ejer. Selvom vi ikke kan mødes direkte har vi dog Skype chat, call og cam funktioner, så det er da næsten som at sidde over for hinandenSmile. Slå din PM til og jeg sender dig gerne en referenceliste og du er velkommen til at kontakte disse for ris og rosSmile

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen  

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det Kræver en endnu bedre kravspecifikation , når kommunikations linjen tit er svære og vis man ikke er verdens bedste til at formuler sig og dig er ordblind som mig f.eks. skal du tænke dig godt om der er 2 linjer kommunikation nu det hele skal gå igennem

Du skal derved nu være endnu mere præcis i hvad du ønsker ned til mindste deltalje , derved bliver besparelse mindre forskelle , med sikkert større besvarelse vis ikke valgt i starten den ekstra tid en god kravspecifikation går derved disse penge er de tit givet godt ud , til denne konsulent bistand

Når man outsourcing programmering hvad, er det for produkt du sælger er det i Indien f.eks. laver de tit ikke erotik sider , ved jeg

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)