Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Face lift på liisaB.dk

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Liisa Nicole Bertelsen:
så har du et råd til hvordan jeg så burde gøre. 

Din side har en del fejl dem burde du nok kikke på.

Hvordan laver du denne sider her? Bruger du et OS (open souce) cms eller hvordan?

/allan

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

He he. Nu ville de fleste af jer der ude nok brække sig. Men jeg laver selve siden i Frontpage. Da jeg simpelthen ikke forstår engelsk.  Alternativet ville være at jeg laver det i Dream weaver. Men det er på engelsk og så står jeg desværre af.

Med hensyn til alle fejlen du linker til, tar jeg det pt helt roligt. Den gamle side kører stadig så, så længe den er kørende vil der være fejl. Men når den nye er oppe og der stadig er så mange fejl. Er det rigtig skidt.

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Liisa Nicole Bertelsen:
Alternativet ville være at jeg laver det i Dream weaver.

Dette vil jeg klart anbefale dig, grunden til at mange ikke bryder sin om frontpage er den sætte alt muligt unødvendigt geil ind i din kode ;)

Jeg vil anbefale dig at bruge hjælpe sider, så du forstår bedre hvad du laver.

Hjemmesideskolen er Dansk og her finder du mange gode ting - forklaringer osv

HTML.dk er mere teknisk men stadig fin fin ...

Få dine links til tekster, det er ikke så godt det er billeder, det kan stadig laves så knappen har billedet som baggrund, dette giver dig mulighed for at skrive en tekst i dit link.


/allan

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke flere som vil kommentere det nye design?

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Liisa Nicole Bertelsen:
Ikke flere som vil kommentere det nye design?

Prøv kik siden i FF ? baggrunden mangler ....

Din side mangler en DOCTYPE den må du heller få på plads ;)

/allan

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Liisa

Først og fremmest synes jeg dit produkt er genialt. Det rammer tiden lige i øjet med genbrug.

Dernæst synes jeg simpelthen ikke din side er dit produkt værdigt. Der er hundred ting galt med det, som jeg ikke vil remse op her, fordi det ikke vil hjælpe dig nævneværdigt :-)

Mit råd til dig herfra vil være at finde en webdesigner, som kan hjælpe dig. Du vil miste salg ved at have en side som din nuværende i forhold til at få det lavet ordentligt. Der er flere her på amino, som kan hjælpe dig.

Venlig Hilsen

Allan

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Liisa,

Først kunne jeg ikke huske hvor jeg havde set dit navn før, men da jeg så seletasken kom jeg straks i tanker om det! Jeg viste dine tasker og slipse-nederdele til kæresten og nogle veninder og de synes alle det var mega fedt. Og ikke uden grund, det er nogle monsterfede produkter du laver, og det er tydeligvis dér din force ligger. Så hvorfor ikke koncentrere dig om produkterne og overlade siden til andre? :)

Som lidt inspiration kan jeg nævne at min kammerats kæreste startede sin egen kollektion af håndtasker for et par år siden og har forrygende succes med det. I starten solgte hun udelukkende på Etsy og udvidede senere hen med sin egen side: http://www.morellehandbags.com/

Det er klart nicheprodukter du har, og så giver det i min verden kun mening at satse globalt. Har du en international version af din side?

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Liisa Nicole Bertelsen:

Ikke flere som vil kommentere det nye design?

Hej Liisa,

På sikkerhedsseletaske-siden, hvis du prøver at sørge for at alle tasker har ens luft til bunden af deres billede og så bundstiller dem, så vil de stå mere på række modsat nu hvor de hopper lidt op og ned. Det kunne bringe lidt mere ro på siden.

Der er noget vej endnu, men stadig, jeg synes at siden er kommet langt fra sidste version!

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for al jeres kritik, god som dårlige, tit og ofte kan man finde svaret, ved at se hvor mange sammenfald der er af kritikpunkter.

Nu er jeg heldigvis kommet tilbage til simpel side i grå toner, som jeg egentlig synes repræsentere mine varer godt, da der så ikke altmulig fnilder, men varen der stjæler opmærksomheden.

Jeg vil give jer ganske ret i at html'en er forfærdelig og trænger til en oprydning, men den er dog ikke væsentlig for min kunde. Da det kun er det visuelle der tæller og funktionaliten.

Så tak for guldkorn og skidt, i var til stor hjælp.

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Liisa Nicole Bertelsen:
Da det kun er det visuelle der tæller og funktionaliten.

Kunne også se sådan her ud

www.hairclub.dk

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)