Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Face lift på liisaB.dk

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidliger lavet indlæg omkring min hjemmeside.

Nu har den virkelig fået et  facelift. Nok ikke så meget som mange ville kunne ønske.

Jeg har bl.a fået integreret Paypal, og lavet om på noget af det design mæsige

Men hvad synes i nu? 

www.liisab.dk

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Liisa

Din side er nem at navigere i, men jeg har lagt mærke til en grafisk fejl. Trykker man på "seletasker", så går menuerne foroven væk fra fed skrift.

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

For at være helt ærlig så synes jeg ikke din shop virker seriøs.

Den sender et meget rodet signal fordi der er så mange ting der ikke står ordentligt eller ikke fungere.

1. Din banner ser meget amatøragtigt ud. Det ligner noget af det første jeg lavede i Photoshop og er ikke lige så bredt som resten af siden.

2. "Sådan handler du" står på to linjer og er skyld i at hele menuen ser meget rodet ud (Forside står mod nederste kant mens de andre punkter står øverst).

3. Linksene virker ikke i menuen på forsiden.

4. Din tekst er centreret overalt på forsiden. Det fjerner indtrykket kolonner som kan være med til at skabe system og orden på siden.

5. Dine produktoversigter er grimme og ikke ens. Derudover bør man kunne klikke på billederne og få en nærmere produktbeskrivelse.

6. En masse flere ting...

Jeg er ked af hvis jeg virker hård, men jeg synes din forretning og dine produkter har fortjent en bedre præsentation. Jeg er sikker på at en webdesigner vil kunne betale sig for dig.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Liisa,

Jeg ville relatere designet meget mere til det du laver.

Det er ikke sjovt at få at vide at man bør lave det hele om, når man har siddet og brugt oceaner af tid på noget som man selv er blevet tilfreds med.

Men desværre ville jeg nok prøve forfra hvis jeg var dig. Nu vil jeg med det samme sig, at min stil nok er mere afdæmpet og stilren end pangfarver og larm. Måske endda grænsende til det konservative, men du kan jo bruge mine råd alt efter hvor meget de falder i din smag :o)

Topbilledet ville jeg lave som sikkerhedsseler hvor man ser en række hen alt efter hvor mange der nu kan være. Jeg ville så bruge en af dine kontrastfarver som anden sidst mod højre og i bunden af den skrive "LiisaB - håndlavede unika ting".

I venstre side, ved menuen, ville jeg føre den første af topbilledets seler ned og afslutte den under nederste menupunkt (sutsko) med sådan en sikkerhedsselelås (ved ikk helt hvad de hedder, men dem der siger klik).

Menudelen skulle selvfølgelig laves så det rent visuelt, ligger oven på siden, og menupunkterne være skrevet ind i selen / på selen. Er der ikke normalt sådan en lille lap syet på en sele, den kunne man måske benytte til baggrund af menupunkterne.

Det ville efter min mening give noget mere ro på siden, men selvfølgelig vil det også være en god ide med oprydning i "hovedfeltet".

Jeg håber du tager det som konstruktiv kritik og KUN råd, for som en anden også har nævnt, så fortjener dine produkter en bedre præsentation.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Og mange tak for jeres kritik.

Hvis jeg ikke kunne tage negativ kritik burde jeg ikke skriv her.

Så jeg tager det hele som noget positivt.

Med hensyn til pang farver. Lavede jeg siden engang i sort hvid og fik at vide at det var for dystert.

Så hvad farver bør jeg bruge i stedet for ??

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy

Lyder som en super ting med selerne. Tror jeg vil hjem og lege med det. Hvilken kontrast farve ville være.

Skulle selerne til toppen ligge lige op ned af hinanden eller må der gerne være lidt skævt med over lap. Eller ville det give for meget uro.

Og den som siger klik er en selelåsWink

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Liisa Nicole Bertelsen:

Skulle selerne til toppen ligge lige op ned af hinanden eller må der gerne være lidt skævt med over lap. Eller ville det give for meget uro.

Og den som siger klik er en selelåsWink

Jeg ville lægge dem ved siden af hinanden, ligesom på tasken

 

Men altså uden den afsluttende tværsele nederst på flappen. På den måde vil det også give mere mening hvis du vælger at trække "menuselen" ned til selelåsen (tak for hjælpen :oP)

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

tommy

takker det var også sådan jeg havde forstået det.

Men min næste tanke var så bliver det så ikke for "selet". når jeg får så meget sikkerhedssele på siden?

Undskyld jeg spørger så meget. Men vil helst ikke hen og lave det hele om engang til, når jeg har været igang nu her.

Men hensyn til knapperne tror du så man kan fange hvad der står på knapperne når man bruger sådan en sele label som baggrund på knapperne.

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

@Liisa

Lidt hurtig responds her fra:

Designet er meget kedeligt, gammeldags og virkelig på renden til at være grimt. Opstillingen af dine produkter er rodet. Derudover virker de øverste links såsom "kontakt" og "links" ikke når man er på forsiden. Disse ting er sammen med til at gøre, at din webshop virker virkelig useriøs og kan forestille mig, at din afvisningsprocent også lider meget af disse punkter. 

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Liisab

Du får nogle kommentarer omkring dit design - bare husk den slags er individuel og alle vil have hver sin mening.
Så du skal nok sørge for at sortere og huske hvad det er du gerne vil med siden.

Men må give nogle af de andre ret. 
Personligt synes jeg siden signalerer værende et fritidsprojekt der bliver kørt hjemme fra køkkenbordet. - og det er fint nok, så længe det er det du vil med siden. Så kan du sagtens selv designe videre på den, det holder den fint til!

Det kan der være både fordele og ulemper ved. Fordele er jeg føler mig 100% tryg ved det du viser og skriver, det overholder du sikkert også.
Ulempen er måske, at når jeg opfatter hjemmesiden lidt uprofessionel, så er dine produkter det måske også.

Blot tanker herfra. 
Hilsen Flemming 

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)