Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Summasummarum - ændre i datoformat

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået ny bærbar og skal have flyttet div. til den. Blandt andet mit regnskabsprogram som er Summasummarum. Jeg har fået det installeret og fået sikkerhedskopien indlæst, men den skriver med forkert dato og tal-format. Hvis jeg læser på Summasummarums hjemmeside, så skal jeg ændre indstillingerne i Windows, men de er opsat til Dansk standard.

Jeg har Summasummarum version 2.8.2 og en helt ny version af Windows (vist nok Windows 7). Kan problemet ligge deri?

Lene

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

AllerAller først    -  så  er  dit   problem   ikke  dato og  tal format  -   når  du  har  skiftet  til  en  Windows 7 (eller Vista for den sags skyld).   Her  kræves  at  du  opgraderer  til  version3  af  din  SummaSummarum  -   kan  ske  på  mit  link   www.summasupport.dk   (også  udenfor  kontortid !!! - kræver  så blot lige  at  du  giver  mig et kald på tlf. som du ser nedenfor i min foot´er på Foto-Kopi grafikken.   Så ordner  vi  det   -  selv  på  en  lørdag  eller  søndag. 

Når du  har installeret  det  nye  program  -  og  den  måske stadig  ikke  har  det  rigtige  dato og tal format  -  så  skal  du  i Windows  opsætning  og  ændre  lidt  frem og  tilbage.  Prøv  at  sætte  den  til English  og  sig  OK  Gem  og   Luk computeren.  

ÅBN  og  gå  i Windows  igen  og ændre  til Dansk  tid   og  talformat    Gem    -  så  skulle  det  gerne  være  på  plads

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hjælpen - dejligt med hurtig hjælp når problemerne nu altid opstår fredag aften/lørdag formiddag. Jeg må lige se på hvad jeg skal have opgraderet til.

Hilsen Lene

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)