Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vedr skat

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 13. Aug 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen ligger landet jo sådan at jeg intet har med min fars forretninger i dag ....

man kan jo ikke straffe min far for mine dumheder ..

 

kenneth

Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

kennethao:

jamen ligger landet jo sådan at jeg intet har med min fars forretninger i dag ....

man kan jo ikke straffe min far for mine dumheder ..

 

kenneth

Hej Kenneth

Det tror skat du har - fordi du har været forsøgt indsat som direktør.

Og nej man kan ikke straffe ham for noget du har gjort - kan i - på nogen måde - sandsynliggøre overfor skat, at du, som du skriver, intet har med din faders forrentniger at gøre, skal i gøre det ?

Kan i det ? (du kan godt se at de vil have svært ved at tro/forstå det, da du har forsøgt at blive indsat i direktionen)

Bo

Tilmeldt 13. Aug 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan 100 % godt se det fra skats side min far ville trække på min erfaring og måske lidt mere modernet tankegang og det var der for jeg blev direktør.

det eneste de bliver ved med at hænge sig i er at vi er beslægtet ja det vil vi jo altid være har vi prøvet at forklare dem.

nu har vi stille dem spørgmålet hvordan sagen ville se ud hvis jeg boede i bulgarien og min far og hans firma i danmark mere for at skære det ud i pap

kenneth

Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med i er beslætgtede - er ikke ment som et far/søn forhold - men at i har vist at i "kender" hinanden fordi din far som stifter har forsøgt at indsætte dig som direktør.

Har i haft en dialog med dem ? eller kaster i bare mudder efter hinanden - dit argument med: min far ville trække på min erfaring og måske lidt mere modernet tankegang og det var der for jeg blev direktør.

Er jo et godt argument, de bør altså være til at komme i dialog med

Hvor lang tid har det stået på ? Og har den lavet en aftale (læs jeg skriver ikke begynde at betale) omkring din restance - eller er det umuligt for dig ?

Bo

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)