Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webhost

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Jeg har brug for en webhost der kan opfylde mine behov. Jeg har efterhånden set på ret mange forskellige hosts, men kan ikke finde en der opfylder alle mine krav.

Mine behov er:

  • Det skal være muligt at ligge filer udenfor webscope
  • Det skal være muligt at have mere end en mysql-database
  • Det skal være en apache server

Er der nogen der kender en host der kan klare dette? Derudover skal jeg bruge en del lagerplads, omkring 50 GB ekstra hvert år, så lagerplads skal heller ikke være MEGA dyrt.

Håber I har nogle gode forslag, og sig endelig til hvis jeg har udeladt noget :-)

Mvh Mathias Bak

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan opfylde det hele med vores webhoteller pånær det med den store mængde lagerplads.

Så måske det kunne være du skulle finde en anden service til dit lager, og så overveje et af vores webhoteller? Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik - DirectHost:

Vi kan opfylde det hele med vores webhoteller pånær det med den store mængde lagerplads.

Så måske det kunne være du skulle finde en anden service til dit lager, og så overveje et af vores webhoteller? Smile

Interessant! Dog er jeg ikke meget for det med at finde en anden service til mit lager. For det første har jeg ingen anelse om hvordan det skal kodes, og for det andet er det lettere hvis det hele bare er samlet et sted :-)

Men jeg skal helt sikkert overveje DirectHost !!

Er der flere?

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan desuden helt sikkert godt flikke et special-tilbud sammen til dig med den lagerplads du skal bruge - du må gerne sende mig en mail på frederik@directhost.dk med en masse informationer om hvor meget plads du regner med at skulle bruge osv., så får du et tilbud tilsendt.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Tag til Gigahost. Der kan du alt og du kan også købe ekstra plads billigt.

og ellers kan du få en stor virtuel server hos dem. Der skulle være rigelig plads.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt!

Jeg stykker lige en email sammen og sender den til dig.

Jeg er stadig åben for andre bud !!

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin van de Belt:

Hej Mathias,

Hvad lyder budgettet på?

Hej Martin,

Budgettet ligger vel på det der skal til. Jeg ville gerne holde mig under 100 kr om måneden, men jeg kan også godt være med på 1000 kr. om måneden hvis det er det det koster :-) Jeg har ikke rigtig noget begreb om hvad det koster for den mængde serverplads, så jeg er egentlig på en slags tilbudsjagt hvis man kan kalde det sådan.

Jeg kan dog se at hos Gigahost kan jeg tilkøbe 3 GB for 100 kr / år incl. moms, hvilket jeg synes er en rimelig god pris. Lige nu hælder jeg rigtig meget til Gigahost, men lad mig vide hvis der er noget der er mere attraktivt.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du burde nok lige fortælle lidt om dit projekt inden du lytter til for mange velmenende råd, men fact. er at vi har ingen jordisk chance for at rådgive dig med mindre vi ved lidt om formålet med dine mange krav. Den rigtige løsning for dig kan være alt fra et billigt discount webhotel (Gigahost) til en løsning med en eller flere dedikerede servere eller enddog en cloud-løsning, dog har du i forvejen takket nej til det der hvor du skriver at du ikke har nogen annelse om hvordan du koder det.

Måske du skulle starte med en all-round leverandør der også kan klare udvikling for dig?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du får brug for så meget lagerplads så vil jeg nok kigge efter at få en server selv. Så vil jeg ikke "stole" på et webhotel.

Lige nu leger jeg lidt med vps.net hvor du kan ændre på pladsen som du vil. Der koster 50 GB $20.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)