Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wordpress problem

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk

Jeg har et problem på din wordpress side. Du kan se den her. Den er godt heldt i f...

Hvåber der er nogen der kan hjælp mig :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Origo Web Design Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud som om, der er et problem med dit plug-in "wp-fb-like"

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men jeg kan ikke lave den eller få den væk Sad

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Scriptet wp-settings.php prøver på linje 465 at indlæse en fil, som den ikke kan komme til at åbne. Det er dog gjort med include, så den giver kun en "warning", som dog vises da i har display_errors on i jeres php-opsætning.

Fejlmedelelsen bliver sat før DOM'en og smadrer således lay-out'et.

I kan undgå fejlmeddelelsen ved at ændre til display_errors off i jeres php-opsætning.

Det løser dog ikke problemet, som formentlig betyder at jeres "fb-like" ikke fungerer. Hvis i vil løse problemet er i nødt til at undersøge hvorfor den ikke kan åbnes, og så gøre noget ved det. Det kan være filen ikke findes på den givne placering, eller at der er problemer med filrettigheder.

Men der er ikke helt nok info i fejlmeddelesen til at jeg kan sige præcis hvad der er galt.

Men en rimelig easy løsning uden programmering kunne vel være at slette fb-like plug-in'et og installere det igen. Umiddelbart er det vel bare sådan en boks der henter data fra facebook, og der sker jo ikke noget med data'en på facebook ved at i sletter plug-in'et på jeres site...

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er en klog mand Big Smile Har slette den nu. Men der er mange den ikke gider og virk af dem plug

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej nu har jeg fund ud af at man kan få son en pulg til wordpress hvor folk kan give teksten stjerne efter hvor god de syens den vare. Men jeg kan ikke find den puld. Den er på flere blogs.

Håber der er en der kan hjælp mig Big Smile

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej nu har jeg fund ud af at man kan få son en pulg til wordpress hvor folk kan give teksten stjerne efter hvor god de syens den vare. Men jeg kan ikke find den puld. Den er på flere blogs.

Håber der er en der kan hjælp mig Big Smile

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke få det til og virker eller er det ikke den rigtige. Min wordpress er 3.0.1

Den skriver:

Fatal error: Allowed memory size of 25165824 bytes exhausted (tried to allocate 73 bytes) in /usr/home/web/web408016/products/wp-content/plugins/gd-star-rating/gdt2/classes.php on line 270

Når jeg vil sit den i gange. Crying

Fra København
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fordi der er sat en memory limit for PHP på 24MB og din WordPress installation har brugt alt. 24MB er ikke specielt meget, men det er noget din host bestemmer. Men prøv i stedet at deaktivere alle de plugins du ikke bruger, for det kunne godt lyde som om du har mange aktiverede plugins.

Modtag tidsbestillinger på din hjemmeside med Zapla - bookingsystemet virker på alle hjemmesider og tilpasser sig automatisk dit design.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)