Køb et Amino Sponsorlink
Med den kreativitet kommer ham her aldrig til at søge job igen
DennisKjaergaard.com - Min blog om online marketing
Henvisninger.dk - Gratis link til din hjemmeside
Genial idé!
Hos øvelokale.NU kan du leje øvelokaler på timebasis
Intet mindre end genialt. Han kommer dog ikke ind i min virksomhed. Vi ved jo godt alle sammen at hiphoppere stjæler med arme og ben
Project coordinator i KlimakonsortietMere information om mig på min personlige side
Ja det er ret fedt!
Twilight nyheder samt - Twilight, bøger, Twilight filmene og Twilight musikken.
Utradionelt, unikt, anderledes mv.
Fed idé, men kunne forestille mig det var en halvdyr markedsføring
MvhNils Pedersen | nilspedersen.dk | Tel: 40 60 62 23 | E: nils[at]nilspedersen.dk | Nils Pedersen.dk på Facebook | WebCall Europe
Thumps up til ham...
VSI Group - Onlineløsninger og softwareudvikling til konkurrencedygtige priser.
Det minder mig om ham danskeren, der skrev sin ansøgning i sneen foran firmaet, han ville ansættes hos
Utraditionelt, men genialt
Jeg har startet udviklingen af Blogmix v2.0. Læs om siden på min Amino-profil under Nyheder.
Dennis Kjærgaard: Med den kreativitet kommer ham her aldrig til at søge job igen
Nu skrev jeg tidligere at hans ansøgning var genial, og det syntes jeg stadig at den er. Men ud fra dette er min vurdering at han er bedre til at lave videoer end han er til at designe hjemmesider.. :)
daveberzack.com/
Mikkel Schmidt: Nu skrev jeg tidligere at hans ansøgning var genial, og det syntes jeg stadig at den er. Men ud fra dette er min vurdering at han er bedre til at lave videoer end han er til at designe hjemmesider.. :) daveberzack.com/
Ja, jeg besøgte den selv......og smuttede igen
Ja han sætter forventningerne lidt for højt, i forhold til hans egen hjemmeside.