Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Gateway til overførsel af penge

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger en service der tillader mig at overføre penge til en kunde - gerne via deres bankoplysninger (reg. og kontonr.). Kender I til en sådan service?

 - Tak på forhånd

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

netbank?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, det skal foregå automatisk, så netbank er sandsynligvis ikke løsningen. Beklager at jeg undlod den forholdsvise vigtige information - jeg troede dog at det var indlysende, med teksten "Gateway" i overskriften ;-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Thomsen:

Hehe, det skal foregå automatisk, så netbank er sandsynligvis ikke løsningen. Beklager at jeg undlod den forholdsvise vigtige information - jeg troede dog at det var indlysende, med teksten "Gateway" i overskriften ;-)

For at bankerne vil være med på den ide, så skal du være forholdsvis stor. Jeg har selv siddet på et projekt hvor det var vores tanke, men efter at projektejerene havde været rundt til bankerne blev det skrinlagt. Så der var kun netbank tilbage.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels.

Tak for dit svar - det var ærgeligt. Det kan sandsynligvis automatiseres via et netbank interface - man kunne jo blot automatisere musen og tastaturet. Det er dog ikke ufarligt - der kan være fejl i automatiseringen, eller banken kan pludselig ændre på deres netbank, og så virker automatiseringen ikke - eller værre endnu, den begynder at sende for mange eller for få penge afsted. Det vil nok kræve en stor grad af test og overvågning af operationerne.

Fra Gentofte
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis.

Tak for dit link. Det ser dog ud til at servicen kun kan bruges til at opkræve penge, ikke føre dem videre.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sagtens i min netbank oprette en betaling som sker autmatisk , say.. hver uge.. ?

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Til dem som skulle være i tvivl, så efterspørger trådstarter en "webservice", som han kan bruge til at foretage bankoverførsler. Han har eksempelvis bankoplysninger for sine kunder, og kunne godt tænke sig at lave et automatiseret system, der tager sig af disse overførsler. 

@Jimmy

Flere banke stiller et API til rådighed, som du kan udvikle op imod. Det er lettere kompliceret, men trods alt muligt. Jeg ved dette, da jeg selv har forhørt Danske Bank om dette - der i øvrigt tilbyder et API til udviklere.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Hyldig:

Danske Bank om dette - der i øvrigt tilbyder et API til udviklere.

Tak for info. Det skal der kigges nærmere på.

Et link: http://www-2.danskebank.dk/Link/api

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)