Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tidsforbrug ved programmering

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal jeg i gang med at få nogle priser på hvad det vil koste at udvikle lidt videre på vores nye shopsystem. Den første ting der skal laves således er, at nogle helt bestemte varer kan udløse gratis fragt, når man køber en af dem. Altså skal fragten gå i 0 kr. automatisk hvis een af disse varer er i kurven. Det må kun gælde på levering i dk.

Shopløsningen er eseller som replikerer med navision. I navision skal der blot et flueben på varen hvor dette skal gælde - hvor der så skal laves en eller anden form for programmering i eseller. Nogen der tør lave et ca skud på hvor mange timer det vil tage at programmere sådan noget? Jeg spørger kun fordi jeg gerne vil være sikker på at jeg ikke får en urimelig pris fra vores udbyder - så jeg har lidt at sammenligne med. Mon nogen kan hjælpe?

Mange hilsener Helle

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Nu kender jeg ikke eseller, men i min verden (programmørens) så vil jeg se det om gørende på denne måde:

1) Hvis eseller løbende importerer varene fra navision, så skal dette flueben med over (ændring i databasen)
2) Når en kunde kommer til kassen, så skal der kontrolleres for at landet er dk. Derefter om en vare med flueben er med: fragt = 0

Alt efter hvordan systemet er lavet vil jeg skyde på en 4 - 8 timer. Så max 8 vil være et bud.  

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)