Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamepriser på hjemmesider.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Professionelt arbejder man typisk med 3 priser.

Der findes ikke en standard pris for noget. Der findes måske "rimelige" priser for en branche, fx et lead til et mobil selskab og lign. De læner sig typisk op af hinanden.

Men sælger du pr. visning, dvs. CPM, så handler det meget om, hvad dit site er. Er det et niche site er der mange flere penge at hente end, hvis det "bare" er en gennemsnitlig portal.

Og dit site skal naturligvis have noget kvalitet at byde med og nogle kvalitetsbesøgende, før du kan begynde at trække CPM priser hjem.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hagbart:

Jeg kan ikke se hvad min side har med debatten at gøre ? vi debattere reklamepriser.

Du læser tydeligvis ikke hvad der bliver skrevet. Så må du jo leve med de priser du har nu.

Den pris du kan forlange for dine reklamer (bannerVISNINGER) afhænger BLANDT ANDET af antal unikke besøgende. Men som tidligere nævnt spiller faktorer som hjemmesidens målgruppe, bannerets placering, bannerets størrelse osv. Hvordan i alverden vil du have vi skal vurdere det ud fra en generel debat?

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hagbart, min bedste anbefaling er at finde nogle relevante annoncer for dit indhold. Nu kender vi ikke dit indhold, men tager du annoncer der passer ind i indholdet og som giver en pris pr. salg/tilmelding, så vil du sansynligvis opnå mere pr. klik, end hvis du får betaling direkte pr. klik.

Tag f.eks. denne konkurrence, hvor du kan vinde en månedsløn. Her gives der 20 kr. pr. tilmelding, og da annoncen passer ind i indholdet, så vil de fleste besøgende også deltage.

Andre eksempler kunne være mobiltelefoner eller bredbånd, som mange på amino har affiliate sider for. Tag f.eks. denne liste med mobiltelefoner. Her vil afregningen ofte være omkring 500 kr. pr. salg. Snakker vi bredbånd, så er prisen lidt mere svingende, men priserne ligger ofte mellem 300 kr. og 800 kr. for et salg.

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hagbart

Jeg har siden Billigtisverige.dk og har bl.a. solgt reklamepladser til min side og herudover har jeg Adsense og affiliate reklamer.

At sælge til svenskere er lidt forskelligt i forhold til danskere, men konklusionen er at det er svært at sige noget generelt. Nogle gange får jeg 1.000 kr. for en topbanner i en måned og andre gange 7.000 kr for en måned.

Det handler lige så meget om hvilken værdi din kunde oplever at han får. Hvis det er et mindre firma, hvor omsætningen ikke er så stor, men hvor de alligevel gerne vil prøve det, jamen så vil jeg hellere tjene 1.000 kr. end ingenting.

Så er det jo altid nemmere at starte med en højere pris og så forhandle derfra, og så kan man pakke det med indlæg i nyhedsbreve, indlæg på Facebook siden m.m.

Så tænk på hvilken værdi det har for kunden, hvis han potentielt kan tjene xxxx antal tusind kroner mere pr. måned, jamen så skal du reelt have en del af den kage:-)

Håber det var lidt praktisk indspark og ikke så meget CPC og CPM:-)

Dbh
Kim 

Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg kan se at vi 2 driver hjemmesiden på samme, jeg har slet ikke cpc eller cpm på min side.

Jeg har kun banner på min side som henvender sig til mine brugere, ikke noget med trusseindlæg eller bredbånd, heller ikke hvis prisen er god.

Mvh
Hagbart

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

LÅN TILBUD MELLEM ISÆR ALVORLIGE
Hej,
Du er på udkig efter et lån til enten at genoplive dine aktiviteter
til opførelse af projektet , enten til at købe dig selv en
lejlighed, hvis din bank beder dig om at betingelser, som du
er i stand til at opfylde. ikke flere bekymringer om mig jeg er en person, der er alvorlig og oprigtig jeg giver lån spænder fra 1.000€ 5.000.000€ til alle personer, der er i stand til at opfylde sin forpligtelse hertil kommer, at renten er 3% ,
Hvis du har brug for penge af andre grunde , så tøv ikke med at kontakte mig for mere information .
Personer, seriøs og ærlig
kontakt mig via e-mail: financemustermanngabler@gmail.com

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)