Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kreativt projekt søger partner

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære kommende partner. 

 

Mit navn er Vincent. Jeg vil kalde mig selv kreativ iværksætter da jeg har involveret mig i flere aspekter af modeverden og især i den kreative afdeling. 
Jeg har bl.a. åbnet en outpost for et stort britisk modemagasin i Danmark, arbejdet for Danish Fashion Institut og jeg tegner endda også selv tøj med en partner som allerede er stor på tøjmarkedet. 
Grunden til jeg skriver er, at jeg nu har et online projekt jeg meget gerne ser blive til noget snarest. Men jeg har ikke umiddelbart
kapital til at betale en programmør 300 arbejdstimer, eller hvor længe denne slags nu tager. 
Så sagen er den, at jeg søger en særligt kreativ og modebevidst partner der enten kan ligge de nødvendige arbejdstimer i projektet i form af software udvikling etc. ELLER en partner med kapital der gerne vil have en bid af et modebevidst kreativt projekt med kæmpe og stensikker potentiale samt økonomisk overskud.
Jeg er selv meget "picky", så hvis du vil tilbyde din hjælp vil jeg gerne se referencer.
Mit spørgsmål til dig er, om du/I kan være interesseret i at høre nærmere om det og evt indgå partnerskab. I tilfælde af, at I tror på ideen naturligvis. Dvs du/I vil få procenter i firmaet imod ydelse.
Jeg har stor tiltro til mine egne projekter og dette især. 
Jeg ser frem til at høre fra jer. 
Med venlig hilsen
Vincent

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)