Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billedetyveri, skal jeg sende dem en regning?

Side 9 ud af 9 (86 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 22-12-2006 22:41:39
Forfatter: Dimitri Hardorff
http://www.bvhd.dk/

Jeg har kun hørt godt om dem (og så rådgiver de Amino). De skulle dog være dyre...


Jeg kan også bakke op om Bender von Haller Dragsted (BvHD) - vi bruger dem i firmaet og er meget glade for dem.
Men det er korrekt, at de bestemt ikke er blandt landets billigste. Tilgengæld hænger pris og kvalitet sammen hos dem. Vi havde for noget tid siden møde med en af partnerne (som jo er dem der tager mest pr. time) og vi havde inden mødet joket lidt internt med, hvor meget kaffe vi skulle nå at drikke til mødet for at det gik lige op med prisen. Men jeg må nok sige, at da vi gik derfra var det med en WHAU-oplevelse, da først partneren foldede sig ud og begyndte at rådgive så var det alle pengene værd.

Jeg vil umiddelbart tro, at du kan få lov at få et gratis indledende møde hvor du kan vende sagen med dem. På den måde kan du få nogle cirkapriser og vurdering af sagens holdbarhed i retten.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 27-12-2006 11:29:32 Forfatter: Nicolai Lønne
Dato: 22-12-2006 22:41:39 Forfatter: Dimitri Hardorff http://www.bvhd.dk/

Jeg har kun hørt godt om dem (og så rådgiver de Amino). De skulle dog være dyre...


Jeg kan også bakke op om Bender von Haller Dragsted (BvHD) - vi bruger dem i firmaet og er meget glade for dem.
Men det er korrekt, at de bestemt ikke er blandt landets billigste. Tilgengæld hænger pris og kvalitet sammen hos dem. Vi havde for noget tid siden møde med en af partnerne (som jo er dem der tager mest pr. time) og vi havde inden mødet joket lidt internt med, hvor meget kaffe vi skulle nå at drikke til mødet for at det gik lige op med prisen. Men jeg må nok sige, at da vi gik derfra var det med en WHAU-oplevelse, da først partneren foldede sig ud og begyndte at rådgive så var det alle pengene værd.

Jeg vil umiddelbart tro, at du kan få lov at få et gratis indledende møde hvor du kan vende sagen med dem. På den måde kan du få nogle cirkapriser og vurdering af sagens holdbarhed i retten.


Hej

Tak for henvisningen, jeg kontakter dem snarest, og så må vi se hvordan det kommer til at gå, jeg skal nok holde jer orinteret.

Mvh Allan

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Mærkeligt, de har ikke fjernet billederne fra deres side, de reagere ikke på min e-mail som jeg sendte dem d. 15/12, og jeg har sendt dem en regning d. 21/12 med 8 dages betalings frist, den har de heller ikke reageret på, ikke en lyd har jeg hørt fra dem, mon de bare tror at de kan lade som ingen ting?

Det er nok kun advokaten der kan få dem op af stolen nu, men de har lukket til efter nytår øv, øv

Mvh Allan

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Lige en slutning/resume på mit tyveri af billeder. Det gik sådan at jeg måtte havde fat på advokaten som sendte et brev til dem ,hvor der stod de skulle fjerne billederne senest dagen efter samt betale en erstatning for brug af billederne, nu har de fjernet billederne, og mangler så bare at betale regningen som er til forfald den 16/1-2006.    

Mange gange tak for hjælpen alle sammen.

Mvh Allan

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 03:39
Hvor mange stjerner giver du? :

whatever> Hvor meget provision får du?

Allan> Er der sket noget nyt i sagen?




Øøøøh - ingen overhovedet - jég har bare brugt det tideligere.  Du kan få købsfakturaen .... Duh!
Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 04:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

du kan jo se de steder hvor man køber pro. billeder med eneret hvad de koster 

Side 9 ud af 9 (86 indlæg)