Køb et Amino Sponsorlink
Hej Aminoer
Jer der har oversat jeres hjemmeside fra dansk til svensk, hvem brugte i til det.
Vi skal til at lave en ny portal til sverige der vil hedde www.industribasen.se når den går online.
Men vi mangler et firma der kan hjælpe med at oversætte alt tekst.
Hvilket firma brugte i til det?
Mvh
Morten
traktor salg på nettet.
Landbrugsmaskiner , entreprenørmaskiner, industrimaskiner samt lastbiler og andet til salg
Hej Morten,
jeg vil meget gerne være behjælpelig. Du er velkommen til at sende teksten til mig pr. mail på admin@cetadesign.dk
Fortsat god aften
DBH,
www.TK-datateam.dk - Webshop der forhandler alt it udstyr. God service, lave priser og hurtig levering.
www.cetadesign.dk - hjælp til design af hjemmeside, markedsføring både online og tryk af flyers vistkort samt andre tryksager, herunder b.la Googel Adwords og facebook.
Hej Morten!
Jag har faktiskt hjälpt en del Aminos med just översättningar från danska till svenska. Skicka mig ett ett mail till stefan@skr-sprogservice.dk med närmare beskrivning och eventuellt texten eller antalet ord så kan jag ge dig ett fair pris.
Vänliga hälsningar
Stefan Kalmar
Professionella översättningar från danska till svenska hos http://www.skr-sprogservice.dk/
Hej Morten
Vi har før brugt www.svenskeksperten.dk - da vi skulle have oversat vores side til svensk - er hvis blandt de billigere og bedre i Danmark
afrika-safari.dk: Hej Morten Vi har før brugt www.svenskeksperten.dk - da vi skulle have oversat vores side til svensk - er hvis blandt de billigere og bedre i Danmark Mvh
Ikke et ondt ord om svenskekspertens ydelser.... Men de kunne da i den grad bruge en dansk-ekspert :D
Min egen favorit:
"Den svenske forretningskultur er meget mere anderledes end den danske."
Anderledes i forhold til hvad? Den kinesiske forretningskultur?
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Tusind tak for alle jeres gode råd og svar
Vi vil kontakte nogen af de nævte indenfor kort tid
traktor salg fra hele Danmark.
Tjek også EasyTranslate.dk de har nogle udmærket priser og en hurtig leveringstid.
ennovation.dk | webbureau - @ennovation
Ferielejlighed Sydfrankrig - Videoovervågning - Biludlejning København - Brugt B&O