Iværksætter Debatten Amino
Indlægget har 6 Svar | 2 der abonnerer på svar | 272 Visninger | bedømt af 0 Amino'er

Eksport af bil til Bulgarien

Top 500 Bidragsyder
Amino-karma 1.278
ProfileBelow20

Hej,

Jeg har en gammel toyota corolla 1997, som jeg overvejer at sælge til en ven i bulgarien.

Hvordan fastsætter SKAT værdien af min bil, er det ved de kommer og undersøger den?....og hvor meget får jeg tilbage fra skat ?

Har nogen erfaring indenfor dette felt. Ved nogen om det bedre kan betale sig for mig at eksportere bilen udenfor EU - Jeg har ihverfald et samarbejdspartner i Pakistan som også er interesset i den.

• Amino Karma for indlæg: 3
Top 500 Bidragsyder
Amino-karma 1.278
ProfileBelow20
Feedback
svarede: 30-07-2010 15:50 | IP-adresse er gemt

bip

Top 500 Bidragsyder
Amino-karma 1.278
ProfileBelow20

ingen??

• Amino Karma for indlæg: 4
Ingen Rang
Mand
Amino-karma 407
ProfileBelow100
Daniel Poulsen
svarede: 30-07-2010 23:28 | IP-adresse er gemt

Ring til skat og hør dem, ellers spørg på bilgalleri.dk - der skal nok  være nogen som ved det.

// Daniel Poulsen

Top 500 Bidragsyder
Amino-karma 1.278
ProfileBelow20
tak Daniel Poulsen
Ingen Rang
Mand
Amino-karma 408
ProfileBelow60

Godmorgen

Bilen skal være inden for syns perioden, og når den er mere end 10 år gammel skal du i syns hallen med den således de skriver på et eksport papir til skat således de kan fastsætte værdien.

Den afgift du får tilbage er minus 15 % til staten og der går ca 6 uger fra du har været på skat med papirene, til de fast sætter retur afgiften, ligeledes vil de have bevis for bilen er ført ud af landet.

Håber det kan hjælpe dig..

Top 500 Bidragsyder
Amino-karma 1.278
ProfileBelow20

O.k Tak

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)

RSS-feed

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Import og Eksport Hjælp - Få den her "

Klik her for at se 24 timers top karmaliste