Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SummaSummarum

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

du  har da set  dig  gal på  det  eett-tal   som  enhedsbetegnelse  men  nuvel  det  er  da  til at trylle  væk

vil du  have ulejligheden  med  at  skrive tekstlinie  helt  præcist  som  du  gerne  vil  have  den  til  at stå

så  skal  jeg  lave dig  en  faktura udskrift   der  opfylder  dine  behov

 

Fra Herlev
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa, nu bliver det spændende. Her kommer et eks. på en faktura:

Vinduespudsning udv. og indv.                                                                    880,00

Lev. af 5 stk håndsæbe                                                                                 215,00

Netto:                                                                                                              1095,00

Moms 25%:                                                                                                      273,75

I alt:                                                                                                                  1368,75

/John

Fra Herlev
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

OBS!  Da jeg skrev eksemplet stod beløbene under hinanden

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

var  måske  en  kende  for hurtigt  på aftrækkeren   idet  jeg   havde  et  fakturadesign  liggende  fra  tidligere  for  en  håndværker  som  ikke  ville  vise  for  kunden  alt  det  som  står   oppe   i  vareliniespecifikationen   men  kun  resultatet  under  stregen 

......  og  så en   lidt  mere  fast  tekst   ala........"Regning  iflg. tilbud af    /     - 2010................49,999,00"

men  dine  tekster  er  jo  lidt  mere  dynamisk  = > læs forskellige  fra  linie  til linie

SÅ  der   må  vi  nok  ty  til  en  anden  løsning.

Løsningen  ligger  i  at  få   parameteren  ANTAL  gjort  fravælgelig  i  administrationen  af hvad  der  skal  med  i  udskriften  .....  og  det  er  noget  jeg  vil  tage  en tur  med  VISMA   om.

Har  jeg  for stået  dig ret .......  at  hvis man  kan  delete  ANTAL  fra  fakturaudseendet   ,,,,   så  er  du  køber  til  en Professionel 3 ????

For  at  jeg  har  een  at  vende til  ...  vil  du  så  ikke  sende  mig  en  mail  med  dine  kontaktoplysninger;   så  skal  jeg  prøve  at  tage  fat  i  rette  vedkommende  for løsningen af  problemet  her.

Fra Herlev
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt forladt - og du har forstået mig ret. Hvis du kan få den lille detalje ordnet, så har vi en aftale. Jeg sender mine info til dig på din egen hjemmeside. Tak for kampen.

/John

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

OK 

det  burde  være  muligt  at   få  lov  til  at  fravælge   ANTAL  og  ENHED   på   lige  fod  med  de øvrige parametre   Jeg  har  fat i VISMA  angående  dette.

vil   ikke   medvirke til at  forvirre  (det  er  jo  det  som  Steen  traditionelt  har  været  bange  for  når  mængden  af   særønsker  strømmede ind  til  særforanstaltninger)  -  men  dette  er  jo  blot  en  forlængelse  af  de  allerede værende  fravalgsmuligheder  -   så  jeg  giver  den  87% chance  for at   blive  til  noget

Fra Herlev
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

OK - jeg afventer imens

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

du  ville  sende   noget  til  min  mail  ????

spejder   langt...................................

har du  den???   ellers   ottobp@gmail.com

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er der nogen der ved hvor mange cvr. nr. entreprisen kan håndtere

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

jes30: Hvad tænker du på med cvr.numre? Hvis du mener, hvor mange regnskaber, man kan bogføre inden for samme licens er antallet meget stort, du kan bogføre hundredevis af regnskaber, når først du har købt programmet.


Dbh
Anette Sand
http://anettesand.dk

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)