Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SummaSummarum

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for nylig hentet en prøveversion gennem Visma og derigennem printet en manual af regnskabet ud. Jeg er interesseret i udgaven Professionel. I afsnittet Formulardesign fremgår det, at man kan designe sin egen faktura. Det vil ikke rigtig lykkedes mig, så jeg vil høre om der er nogen der har gode erfaringer med dette. Mvh John 

Tilmeldt 17. Jun 06
Indlæg ialt: 70
Fra  StrongMind Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

 

Jeg bruger SummaSummarum i min virksomhed og er faktisk glad for systemet. Sålænge min revisor træder til med hjælp, når min debit/kredit viden er mangelfuld :)

Men husker også tilbage på tiden hvor jeg skulle lave en fakturaskabelon i systemet - det var ikke helt nemt og jeg er endt med en faktura uden spor hokus pokus. Men det er vel okay, sålænge kunderne betaler :)

Jeg kan huske jeg blot prøvede mig frem igen og igen og igen.....

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hej  John  

det  er  kanonnemt   Du  får  hvad  du ser  på skærmen i  Formulardesigneren.

Til overflod  ligger  der  en  skabelon  som  du  får  frem standard   Alle elementer  kan du  ændre  både  farve  font  størrelse  etc.  ligesom  du kan  ændre  placering  af  de  enkelte  elementer  og så kan du  sætte  EEEET  grafisk  element  ind  på  side  f.eks..  dit  logo  i   en  jpg  eller  lign.

Når du  så  har  lavet  din  tilrettede  faktura-Johns firma   -  så  bruger  du  blot  den  som  skabelon til  Rykker 1  og  Rykker 2  osv

NÅR/HVIS  du  på  et  tidspkt  vil  købe  programmet  så  overvej  lige  at  bruge  mig   (linket  længst til  venstre  forneden i min  footer)   Det  er ikke  dyrere  (og heller ikke billigere )  end  på  Visma, som jeg er forhandler  for   -   MEN tilgengæld   følger  der  een  måneds  support  med  for  free  inde  ved  mig   Ligesom  lidt  mere  langhåret  hjælp  end  det  du kan  grabbe  dig  til  her  på  Amino  også  kan  fåes  ved  mig  (enten  pr. minut  eller  på et KLIPPEKORT).  Det  kan du  ikke  købe  ved  Visma

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis  det   er  sådan  konkret  action  hjælp  inde i Formulardesigneren  for at  få  den til  at  makke ret   -  du  har  brug  for  en hånd  til 

så  slå  på  tråden  til mig  så  skal  vi  hurtigt  få  sådan  en  Faktura-John  på plads tlf  finder  du på  linket  til   www.summasupport.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

John :

Jeg har for nylig hentet en prøveversion gennem Visma og derigennem printet en manual af regnskabet ud. Jeg er interesseret i udgaven Professionel. I afsnittet Formulardesign fremgår det, at man kan designe sin egen faktura. Det vil ikke rigtig lykkedes mig, så jeg vil høre om der er nogen der har gode erfaringer med dette. Mvh John 

Hej John,

Jeg benytter også Summa Summarum Professionel. Den er jeg rigtigt godt tilfreds med, og mine fakturaer er tilrettet præcis som jeg ønsker det.

At man kun kan indsætte ét stykke grafik i hver designskabelon behøver ikke være et problem.
Nogle vælger så at lave hele det grafiske layout til fakturaen eller kredinotaen i én billedfil, som de så lægger som "baggrund" for skabelonen. Derved får man mulighed for at få det til at se ud, som om der er grafik flere steder på samme skabelon.

Giv mig et praj, hvis jeg skal hjælpe dig igang med at designe eksempelvis en fakturaskabelon.
Lidt opstartshjælp skal ikke koste dig noget. Det kunne jo være, at du ender med at være lige så tilfreds med Summa Summarum Professionel, som jeg selv er. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Herlev
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ivaerksaet

Tak for dit svar og indbydelsen. Hvis du imidlertid kan løse et lille irriterende problem, så har vi noget at arbejde videre med. Jeg prøver stadig at designe min egen faktura og det er ved at lykkedes nu, men der er et problem i udskriften som jeg gerne vil have løst.

Jeg kan fjerne Kolonnetitler under Vareliste i designet på fakturaen, så de ikke kommer med på udskriften. Men jeg kan ikke undgå at der står f.eks. ”1” efterfulgt af en pris. Dette ettal angiver antal stk./ydelse m.m.  Kan det på nogen måde lade sig gøre at fravælge denne enhed på linie med de andre enheder i Kolonnetitler under Kolonner.

Mvh. John

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

lige  netop  antal    kan  du ikke  fravælge

hvordan  skulle  du  ellers  få  regnet  den rigtige  fakturapris  ud   thi  den indgår  jo  i  den  formel,  som   bestemmer   om  du  sælger  1  eller   10  stk  af  en  enhed

vi  kunne  også  spørge  hvilke  elementer  - parametre   vil  du  have  med  på  fakturaen???

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

altså  det du  fravælger  er  VISNÌNGEN  PÅ  DIN FAKTURA  

elementerne  er  jo  selvfølgelig stadig  synlige   på  ORDRE/SALGSFAKTURA-billedet  når  du  danner  fakturaen.

men  igen   hvilke  elementer  vil  du  have  synlige  på  din  faktura?????

Fra Herlev
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg har behov for at angive antal, vil det fremgå af teksten. Ellers er min pris på en given opgave altid én pris. Der kan så være flere opgaver og det fremgår så af de flg. linier. Til sidst bliver priserne lagt sammen og momsen kommer oveni. Derfor vil jeg gerne af med det ettal der står foran prisen. Det kan jeg nemlig i PC-Plus som jeg bruger i øjeblikket.

/John

Fra Herlev
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet mange fakturaer ud og dette ettal kommer altid med på udskriften. Uanset hvordan jeg prøver at undgå det.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)