Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nyt password - hvorfor?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har Hotmail, så få den ændret... Min hotmail konto er lige blevet hacket og jeg har ikke længere adgang til den. Jeg har prøvet at kontakte Hotmail for at de kan give mig adgang. Men dem der har hacket min Hotmail konto har ændret alle personlige oplysninger samt alternativ email, så jeg kan på ingen måde bevise at det faktisk er min email.

Nu er det ikke gået galt for dig denne gang, men det kan det sikkert godt på senere tidspunkt... Den bedste mail at have er hvis man har sit eget domæne navn, der har man da i hvert fald selv 100% kontrol.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er blevet hakket på min mail og netbank en enkelt gang, så har lært og ændre meget :-)

en spade der havde fået adgang :-(

 

men ja bare skift løs ;-) 

 

Lager: aaaarh ville det ikke være for oplagt ?

Sporvognsskinneskidtskraberassistentselev

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

Iryna.dk:
jeg skal få mig en hel ny email adresse? er det ikke nok med at ændre password og kode?

Du behøver ikke at skaffe dig en ny email adresse. Det er nok med bare at skifte password og evt. sikkerhedskode. Men sørg for at dit password ikke består af ord, men af noget du kan huske.

Du får en mail pga. nogle har forsøgt at få dit password, men fordelen ved at DU får mailen er at så kan du gøre hvad du bør gøre for en sikkerhedsskyld. Det der kan ske nu er at personen håber at du skifter password til noget nemt så det derved kan hackes.

Med mindre at du bruger samme password andre steder så er det forholdsvis sikkert. 

 

ok, jeg må lige finde på noget volapyk. Forstår ikke lige meningen med det, men det er nok heller ikke altid at vide, hvorfor folk gør som de gør.

Tak for hjælpen.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pas i hvert fald på med de der huske ord/hemmelige spørgsmål til at genskabe koden, specelt hvis du har facebook. Jeg udfylder dem personligt altid med en meget lang streng af mærkelige tegn. Hvis du kan overkomme det, så brug forskellig kode til ALT!

Brug en krpyteret USB med et password beskyttet regneark hvis du har behov for at gemme dine koder.

Med venlig hilsen
Casper Schneideriet

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Iryna.dk:
ok, jeg må lige finde på noget volapyk. Forstår ikke lige meningen med det, men det er nok heller ikke altid at vide, hvorfor folk gør som de gør.

Et eksempel kunne være Grundlovens §5

"Kongen kan ikke uden folketingets samtykke være regent i andre lande"

Der kan du tage alle forbogstaverne så dit password vil være

"Kkiufsvrial"

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)