Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Economacs - Regnskabsprogram til Mac

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

I min søgen efter et regnskabsprogram, faldt jeg over Economacs der kun er udviklet til Mac.

Umiddelbart synes jeg det ser overskueligt/brugervenligt ud og har den rette størrelse for en mindre virksomhed som min, men kunne godt tænke mig at høre om der er andre her på Amino der har erfaring med programmet?!

-Poul

Design, layout & personlighed - www.sonnegrafisk.dk

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke programmet men hører meget gerne om dine erfaringer (til http://mitregnskab.dk), hvis du ender med at købe det. Tjekkede hurtigt hjemmesiden ud og synes, der mangler en liste over, hvad programmet kan og ikke kan. Hvis du har et link til en sådan, så del meget gerne.

Dbh
Anette Sand
http://anettesand.dk

Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette,

Hvis jeg ender op med at købe en licens til programmet vil jeg meget gerne fortælle om mine erfaringer. Da jeg kom ind på deres hjemmeside synes jeg også der manglede en liste over hvad programmet kan og ikke kan. Har man en Mac kan man hente programmet ned uden licens og prøve det af, men man kan kun lave 10 posteringer og fakturere.

Men jeg skriver hvis det ender med et køb :)

Mvh.

Poul

Design, layout & personlighed - www.sonnegrafisk.dk

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poul, 

Jeg har været igang med min virksomhed i knap 2 måneder og har fra dag 1 kørt med economacs. Det fungerer rigtig godt, kan varmt anbefales. Du kan bare smide spørgsmål afsted, så vil jeg prøve at besvare dem på bedste vis.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt det i knap et år og er godt tilfreds. I særdeleshed skal supporten have ros - de er både hurtige og meget hjælpsomme.

Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår slet ikke hvorfor jeg ikke er kommet igang med det endnu! De gange jeg lige har fået det testet igennem, der har det også fungeret rigtig godt... Det kan være der kommer lidt spørgsmål når jeg kommer rigtig igang med det :)

Design, layout & personlighed - www.sonnegrafisk.dk

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan hurtigt blive forført af et program som "kører på mac", men man skal ikke glemme, at alle online regnskabsprogrammer idag fungerer fint på mac. Sålænge de er online er de fuldstændig uafhængige af platform.

Og så kan jeg forstille mig en konkurent der rynker lidt på panden over navnet :)

God vind!

Fra 8740 Brædstrup
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være I kan hjælpe mig.

Jeg driver et IS, så alt overskud skal der betales skat af. Hvordan kan Economacs sættes op til det.

På forhånd tak!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)