Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af tøj med tryk.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal have importeret omkring 300 trusser, 300 boksershorts og 100 trøjer med tryk.
Vi har absolut ingen erfaring med import/eksport, og har derfor brug for et par råd på vejen.

Hvor billigt kan den slags gøres?

Hvor meget skal der bestilles hjem ad gangen for at det kan betale sig?

Nogen der kender nogle gode leverandører?

Bør vi evt. benytte os af mellemhandlere?

Osv.

Jeg håber meget, at der er nogle der kan hjælpe:)

Mvh.
Anders Hempel

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Når mængden ik er større, så kan det altså bedst betale sig, at finde et dansk trykkeri...

For det første vil de være hurtigere og mere fleksible... Desuden slipper I for indfortoldning med dertilhørende papirarbejde, kommunikations problemer og en masse regler omkring import, fragt og osv...

Jeres besparelse vil i sidste ende være minimal ved at bestille fra Østen, da tidsforbruget, fragten, risikoen osv vil være større...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Okay, jeg vil se hvad jeg kan få af danske tilbud så.

Har du evt. nogle gode trykkerier du kan anbefale ?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Hempel :

Okay, jeg vil se hvad jeg kan få af danske tilbud så.

Har du evt. nogle gode trykkerier du kan anbefale ?

Det vil i hvertfald være det smarteste i starten!

Den må jeg melde pas på, men prøv evt at lægge opgaven ud på Amino Tryk... Mon ik der er nogle der, som kan klare opgaven til en fornuftig pris?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Jeg har nogle gode forbindelser i Thailand, da jeg selv får trykt mine t-shirts og Poloer til mine ansatte der. Jeg bor i Thailand, hvor jeg driver en IT virksomhed, men jeg elsker nye projekter så jeg vil meget gerne hjælpe med dette.

Disse tryk i skal have lavet på jeres t-shirts, er nogle design i selv kommer med? Ellers findes der et hav af forskellige t-shirts med en masse sjove motiver på hernede som man evt. kunne sælge. 

Hvad med kvaliteten af selve t-shirten? Kvaliteten er god, men prisen er selvfølgelig også derefter. Jeg tænker mere på om i leder efter moderne tøj med V udskæringer i halsen osv.?

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Schmidt:
Hvad med kvaliteten af selve t-shirten?
Mikkel Schmidt:
Disse tryk i skal have lavet på jeres t-shirts, er nogle design i selv kommer med?

Hej Mikkel.

Tak for svaret:)

Vi vil helt klart gerne selv designe trykkende, da det skal være vores logo, og evt. maskot, der er på tøjet.

Det vi tænker på, er ikke modetøj på nogen måde, det er prisen der er vigtig, da vi skal bruge tøjet til nogle sjove tiltag, og det ikke nødvendigvis behøver, at være noget folk gider at gå med.
Det vi tænker, er nogle trøjer, evt. hættetrøjer, og så, nogle trusser og nogle boksershorts (alt sammen med tryk).

Hvordan ser mulighederne ud for det?

Mvh.
Anders

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)