Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spark mig igang- import fra Pakistan

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs søde, kloge aminoer,

Jeg er så heldig at rejse til Pakistan næste måned. Og efterom jeg akltid har haft lyst til lege lille importør, vil jeg bruge min ferie dernede på går rundt til forskellige fabrikker for finde gode ting som man kan importer til Danmark.

Hvad er VÆRD at importere fra Pakistan for sælge videre i Danmark.?

Hvad kunne du TÆNKE dig købe fra mig...Geeked

 

Ja jeg ved situation er Pakistan er ikek stabil osv...ønsker kun ideer og  råd til had man skal importer fra Pakistan

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg tror, det er svært for folk at vurdere, hvad de specifikt kunne tænke sig fra Pakistan, det kræver jo viden om, hvad Pakistan har at tilbyde, hvilket det sikkert er de færreste der er klare over. Det bedste du kan gøre, er at snuse rundt dernede og finde guldet.

Det handler jo også meget om, hvordan du vil afsætte dine produkter. Er det engros, eller direkte til detail? Hvis du eks. vil lave en webshop med din importerede varer, fordrer det et koncept og et vis udvalg. Er det engros, kan enkelte varer for så vidt være nok, da de blev en del af andres butikkers sortimenter.

Held og lykke med projektet, giv den gas! Smile

Mange hilsner,

Mathias.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Pakistan er kendt for gode tekstil produkter! Både i form af tøj, men også tekstiler til huset...

Så måske det er i den retning, at du skal søge ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 02:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Tillykke med rejsen, det bliver sikkert en uforglemmelig tur Beer (det er the i kruset)

Pakistan (og Indien) er bl.a. kendt for fremstilling af sportsudstyr, lædervarer og mange andre ting.

www.bokseudstyr.dk kan du se en del boksehandsker, træningstøj m.v. fra firmaet "Green Hill" som ligger i Sialkot i Pakistan. Vi importerer selv disse ting direkte fra Pakistan, og har aldrig oplevet problemer med dette.

Disse varer har samme høje kvalitet som langt dyrere mærker fra f.eks. Europa og USA.

Ha' en rigtig god tur.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Pakistan:
Hvad er VÆRD at importere fra Pakistan for sælge videre i Danmark.?

Fodbolde - de er en af de største leverandører i verden af læderfodbolde.

Derudover er en række andre ting, som jeg ikke af konkurrencemæssige årsager kan komme ind på.

Men listen er her:

 

  1. Cotton apparel & household furnishings …US$2.6 billion (70.6% of Pakistani to U.S. exports, up 18.6% from 2005)
  2. Cotton cloth & fabrics (threads, cordage) … $351 million (9.6%, down 5.6%)
  3. Other textiles apparel & household furnishings … $138.3 million (3.8%, down 11.6%)
  4. Textile floor coverings including rugs … $122.1 million (3.3%, down 2.1%)
  5. Non-textile apparel & household furnishings … $81.4 million (2.2%, up 7.2%)
  6. Sporting & camping apparel, footwear & gear … $61.2 million (1.7%, up 4.7%)
  7. Other scientific, medical & hospital equipment … $37.9 million (1%, up 10.4%)
  8. Toys, bicycles and other sporting goods … $34.4 million (0.9%, up 16.5%)
  9. Synthetic cloth & fabrics (threads, cordage) … $23.7 million (0.6%, down 39.1%)
  10. Cookware, cutlery, house & garden wares including tools … $21.4 million (0.6%, up 10.2%).

Fastest-Growing Pakistani Exports to U.S.

Below are American imports from Pakistan in 2006 with the highest percentage sales increases from 2005.

  1. Industrial organic chemicals … US$13.6 million (up 339,100% from 2005)
  2. Bakery & confectionary products … $5.3 million (up 197%)
  3. Miscellaneous items (e.g. tobacco, waxes, non-food oils) … $18.8 million (up 119%)
  4. Other automotive parts & accessories … $2.8 million (up 115%)
  5. Fruits & preparations (e.g. frozen juices) … $4.4 million (up 104%).

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du tænkt dig importere produkter for sælge dem selv  eller vil du sælge dem til forretninger ?


Jeg ved der er en mega stor indutri i Sialkot for læder varer, sportstøj osv, meen også for sakse..

Men kan de betale sig importere, for de store kæder og forretninger importer jo selv og i STOR mænger.

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

.. og så husker du lige at checke din leverandør så du ikke havner på listen over folk der finansierer terror, ikke?  Der skal ikke meget til. Vær grundig.

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

luchau:

.. og så husker du lige at checke din leverandør så du ikke havner på listen over folk der finansierer terror, ikke?  Der skal ikke meget til. Vær grundig.

 

Nu tager vi det med lidt ro....nu skal du ikke skræmme manden, uden nogen grund.

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det var uden grund ville jeg ikke sige det.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Feedback:
Nu tager vi det med lidt ro....nu skal du ikke skræmme manden, uden nogen grund.

Det er med god grund at luchau skriver dette. Det er ikke usædvanligt at overførseler til Pakistan bliver indefrosset og man efterfølgende kan komme i store vanskeligheder.

Der er flere eksempler på dette.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)