Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

import fra Rusland/Ukraine

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

tænker på at starte et firma med import fra østeuropa. Er der nogle der har prøvet det? har I nogle tips?

Tilmeldt 13. Oct 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Importør

Jeg har nok ikke direkte nogle tips til dig.
Men har selv gang i at finde samarbejdespartnere i Ukraine, til at være med i en ny global handels portal.
Igennem portalen er der en indkøbsforening som kan hjælpe med import fra forskellige lande.
Lige pt. er mest kina det drejer sig om, da vi har godt kontakter der.
 
Er det noget specielt du vil importer fra ukraine??
Det bliver nok ikke de første par md. jeg får mit netværk op at stå i Ukraine, men hvis du er interesseret i at følge udviklingen, siger du bare til.
 
 
 
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter nogle leverandører i Asien, måske nogle kan hjælpe mig? Jeg vil gerne købe materialer til smykkefremstilling. Håber at der er nogle som har nogle fif og ideer, og gode råd. og gerne kontakter ;)

mvh
maria
Tilmeldt 13. Oct 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria

Ved ikke om jeg kan hjælpe, men hvis du har noget specifikt du gerne vil importere kan jeg prøve at sende en forspørgsel til min kontakt i Kina.
Hvad ang. import har jeg ikke selv den store erfaring.
Men jeg leger lidt med tanken om selv at skulle importere fra Kina. så hvis du får nogle gode råd vil jeg da gerne høre dem.
Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hej smykkesælgeren

hvad vil du gerne importere fra Asien? det er muligt man kan finde noget tilsvarende i Østeuropa...

Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars og tak for dit svar.

Jeg er interesseret i at købe materialer til smykkefremstilling såsom sølv og guld dele, halvædelstene, ferskvandsperler etc.  Er det noget du tror du kan hjælpe mig med?
 
Mvh, maria
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Og det samme gælder til dig "importør" :)
Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg kender nogen , som impoter artik,, fra kina og har 15 år erfaring med import og eksport . han har  butik i Ukraine og bor i Ukraine . hvis du intresser dig så skrive bare til aziz_sarwari@hotmail.com
tak
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er blevet kontaktet af den ukrainske ambasade, og det lader til at skal du have lidt gratis hjælp fra dem er det første sekretæren indenfor handel man skal snakkke med.

mit forslag er ring til dem de gør meget for at hjælpe deres egne virksomheder ind på diverse markeder.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Til Lars: Dubli conceptet er så tæt på mlm/pyramide at jeg ville holde mig langt væk fra det!
Side 1 ud af 2 (18 indlæg)