Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdSense på sider uden indhold

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har i diverse fora læst mig frem til, at det -  iflg. google - er ulovligt at placere AdSense annoncer på sider uden reelt indhold (f.eks. en side hvor der blot er en h1, h2,h3 og en title - men intet indhold [content]), men jeg har ikke selv kunne finde dette i googles TOS.

Er der nogen der kan be- eller afkræfte om dette passer?

På forhånd tak.

Jesper

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Du må IKKE indsætte Adsense på sider uden indhold... Ved ikke hvor det står, men ved det ikke er tilladt.

2 webshops med Printerpatroner - Strømper - Disneyland Paris tilbud - Ja, en fin blanding :-)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

I deres "Retningslinjer for webmastere" står bl.a.: Opret et nyttigt, indholdsrigt websted, og skriv sider, der klart og tydeligt beskriver dit indhold.

 

Jeg ved ikke om der findes et sted, hvor det direkte står man ikke må smide dem på indholdsløse sider.... Men det generelle billede, der tegnes i deres regler og retningslinjer, er at de altså kun ønsker annoncerne placeret på sider af en vis kvalitet.... Med andre ord er forklaringen på det ikke står direkte, at de ganske enkelt vil undgå folk bevidst omgår deres regler og dermed skader deres produkt - problemet med helt klare og præcise regler er jo at de ikke er en klap fleksible......

 

Så svaret på dit spørgsmål er at det kan du sandsynligvis selv bekræfte... Google er helt klare i spyttet om at de ikke ønsker annoncerne placeret på ligegyldige sider....og din sunde fornuft burde fortælle dig at indholdsløse sider vel er at betegne som ligegyldige ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)