Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til import fra kina

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Birkelund:

Jeg vil meget gerne hvis jeg kan få et estimat på en pris for fragt, told og så en detaljeret beskrivelse af hvordan det ville foregå.

For at give noget konkret så er her de fakta jeg har.

Det handler ca om en eu palle, og gætter på at indholdet maks veje 200 kg.

Jeg vil prøve at få firmaet til at levere til nærmeste havn. Det tager jeg i hvertfald udgangspunkt i.

Adressen på firmaet er Floor 4, Road Hengling, Tangdong, Tiahe disrict, Guangzhou, Guangdong, P.R.C.

Det skal leveres til en adresse i viborg.


Det jeg efterspørge er som sagt en der kan stå for.

  • Fragten fra kinesisk havn, til adresse i danmark (viborg)
  • Fortoldningen
  • Kommunikationen mellem mig og sælger, så jeg er sikker på at få svar når jeg spørger om noget, samt at de overholder de leveringstider de giver, eller i det mindste bliver presset, så jeg ikke bare ryger bag i køen af bestillinger gang på gang.

Hvis man ikke ønsker at sende dette bud i tråden, kan man også skriv en pm til mig.

Venligst skriv detaljeret hvordan i ser processen fra bestilling til endelig levering og betaling, samt beskriv hvad i har af ressourcer i området

Hej, Jeg har gennem mange år importeret fra fjrneøsten i hels 20fods containere. det er den billigste og hurtigste fragt ca 32 dage fra afskibning til levering af container.

Men et firma som DSV vil sandsynligvis kunne klare en stykgods fragt som din. eller få en aftale med et firma der har lidt plads i deres container.

En dine vare omfattet af nogle af de mange dumme EU-protektonisme restriktioner og kvote regler? så kan der forekomme store forsinkelser selvom alle tilladelser er iorden.

I det hele taget er EU på  mange områder en klods om benet for fri verdenshandel ,er der nogen der kan huske at vi ikke måtte få latinamerikanske bananer fordi Frankrig havde nogle rådne bananer der skulle sælges fra en af deres tidligere afrikanske kolonier

Tilmeldt 11. Jul 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina,

Mange tak for din mail. Jeg vil meget gerne have mulighed for at starte et samarbejde med dig hvis "tillades" :-) 

Stabil og loyal kan jeg garantere 100%. Haaber at vi snakker naermere pr. e-mail.

min e-mail adr. er anlylux@gmail.com

glaeder mig til at hoere fra dig.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)