Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af HTC HD 2 telefoner

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fiona lon:

I think you have misunderstand China, China is a big country, also have a lot of EU company and factories, the people did make some copy things in China, but a lot of brand company in EU or another country, they build the factory in China, make the products, sale back to the own country, you think that's illegal? HTC is TaiWan brand, the factory in Taiwan, also a part of China, and they sale the phone around the world, just depend what are you looking for and what kind of brand you want?

EU law protects trademarks in EU against import from the rest of the world. So if you dont have an agreement with the trademark owner, then it is illegal. And the trademark owners dont give permission to anyone!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Telefonen skal opfylde en række krav:
Windows Mobile OS (Vi udvikler .NET løsninger)
Stor touch skærm - Jo større jo bedre
GPS + A GPS
Kamera
3G data-net

Vi valgte derfor HTC HD 2. Jeg kan ikke lige huske hvorfor Samsung Omnia blev fravalgt - den kostede hvis kun det halve. - Hvis der er telefoner vi har overset, vi jeg da gerne høre om det :)

 

Dennis Jensen

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Jensen:

Telefonen skal opfylde en række krav:
Windows Mobile OS (Vi udvikler .NET løsninger)
Stor touch skærm - Jo større jo bedre
GPS + A GPS
Kamera
3G data-net

Vi valgte derfor HTC HD 2. Jeg kan ikke lige huske hvorfor Samsung Omnia blev fravalgt - den kostede hvis kun det halve. - Hvis der er telefoner vi har overset, vi jeg da gerne høre om det :)


En lille liste du kan lege med :)

http://www.gsmarena.com/results.php3?sName=&idMaker=0&chkUMTS1900=selected&chkUMTS2100=selected&idAvailability=0&YearAnnounced=0&nPriceLow=0&nPriceHigh=0&idCurrency=0&idFormFactor=0&idDualSIM=0&idQwerty=0&HeightMax=0&WidthMax=0&ThicknessMax=0&WeightMax=0&idOS=6&idDisplay=0&idDisplayRes=0&fDisplaySize=0&idDisplayTech=0&idTouchscreen=1&idAccelerometer=0&id35mm=0&idCamera=1&idCameraFlash=0&idVideoRecorder=0&idSecondaryCamera=0&idExpansionCard=0&idGPS=1&bWLAN=0&bEDGE=0&bGPRS=0&idBluetooth=0&bIR=0&bEmail=0&bWAP=0&bJava=0&idRadio=0&bMMS=0&idRingtones=0&sColor=&StandBy=0&TalkTime=0&sFreeText=

 

Fashion-Seller:

Skal du have fat i dem tidligt, så skal du have fat i nogle af de store grossister. Damgaard Telekom i Padborg

Det hedder nu Brightpoint, men hed før Dangaard. Der ligger også noget i nordsjælland, der er navnet lidt mindre kendt, mener det hedder milcom (?)

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, trademark beskyttelse = ingen køb uden for EU. Men, hvordan kommer man i kontakt med grosister så man undgår for mange fordyrende led?

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Jensen:

Ok, trademark beskyttelse = ingen køb uden for EU. Men, hvordan kommer man i kontakt med grosister så man undgår for mange fordyrende led?

Hvis du kun skal bruge et par stykker, kommer du nok aldrig til at kunne købe hos en grossist.

Med venlig hilsen

Bastian

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Jensen:

Telefonen skal opfylde en række krav:
Windows Mobile OS (Vi udvikler .NET løsninger)
Stor touch skærm - Jo større jo bedre
GPS + A GPS
Kamera
3G data-net

Vi valgte derfor HTC HD 2. Jeg kan ikke lige huske hvorfor Samsung Omnia blev fravalgt - den kostede hvis kun det halve. - Hvis der er telefoner vi har overset, vi jeg da gerne høre om det :)

 

Dennis Jensen

Hvis I kan nøjes med en HTC Touch 2, så kan den købes uden abonnement for under 2.000,- kr. inkl. moms.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark MK:

Det hedder nu Brightpoint, men hed før Dangaard. Der ligger også noget i nordsjælland, der er navnet lidt mindre kendt, mener det hedder milcom (?)

Ja det var self Dangaard, det hed... Synes nok det andet var for Erik agtig... Vidste ik at de havde skiftet navn, men så fik jeg os det med ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Jensen:

Ok, trademark beskyttelse = ingen køb uden for EU. Men, hvordan kommer man i kontakt med grosister så man undgår for mange fordyrende led?

Fra grossisten og til butikken stiger en tlf ik særlig meget i pris... Du vil nok blive overrasket over, hvor dyre tlf er i indkøbspris vs udsalgspris... Især når du kigger på dem med abonnement. Der sælges de fleste nemlig med tab...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, tab på telefonen men indtægt på abo. det giver god mening, men jeg vil gerne finde en uden abo.idet det giver mening at have kontrol med telefonerne fra vores side. Hvilket abo. som kunden vælger er vi sådan set lige glade med.

Sad lige og kiggede på Samsung I8000 Omnia II og Acer M900 og F900 - Samsung er på mobilpriser.dk men hvor kan jeg få fingrene i en M eller F900?

Mht antal, så begynder det først at blive sjovt for os, når vi når op omkring 1000 telefoner. Jeg ved self. ikke om det falder i kategorien "et par stykker". :)

 

Dennis

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark MK:
mener det hedder milcom

Jeps, det er Milcom. Det er dem der håndterer TDC's telefoner.

@Dennis: Så til min evige kæphest, som jeg ser så mange få problemer med: Hvad gør du med garanti? Hvor sender du dem hen, når de går i stykker? Du skal huske at der er regler for hvor længe du må lade kunderne vente.'

Så det skal du i hvert fald undersøge, inden du begynder at importere for meget. Og når du undersøger det, så husk at nævne at det er importerede telefoner, og find ud af hvad det evt. måtte have af konsekvenser.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)