Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ungarbejder søges til webudvikling - Mellem Hjørring og Frederikshavn

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Tårs
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ja, placering i emnet lyder måske lidt bredt, så helt nøjagtigt er der tale om folk fra Østervrå, Lendum, Tårs, Sindal etc.

Jeg søger en medarbejder, som har lyst til at komme og hjælpe nogle timer hver dag. Det egentlig op til dig, hvor meget.

Det kan egentlig lyde meget som om jeg søger en freelance medarbejder, men jeg føler, at jeg behov for en person der kan komme og være fast på kontoret i nogle timer i starten.

Jeg forestiller mig du er i aldersgruppen 14-17 år, med stor interesse i computere, internet, web, grafik m.m. Har du erfaring med at lave hjemmesider er det et stort plus, men ikke en nødvendighed.
Umiddelbart har jeg forestillet mig, at det kunne være nogle timer efter skole hver dag (du bestemmer), hvor vi i starten kører en "oplæringsperiode", så du kommer ind i tingene. Efter "oplæringsperioden" er det faktisk op til dig, hvordan du vil arbejde. Det kan være på kontoret 1-2 gange om ugen, og resten af tiden arbejder du bare hjemme fra, og så kan vi snakke over tlf, Skype osv.

Hvem er vi og hvad kan vi tilbyde?
- Et mindre dynamisk Web firma, i rigtig god udvikling og med mange store kunder.
- Der ligger masser af arbejde og venter, det er blot tiden der mangler!
- Du kommer i høj grad til at være med til præge firmaet. Har du ideer, tanker, forslag m.m. er det super.
- ikke to dage der er ens - Der er altid nye opgaver, problemstillinger, ting der skal afprøves osv osv.!
- Et spændende job, med gode muligheder (Måske nok lidt mere spændende end at stå i butik eller rende med aviser)
- Arbejdstider der passer ind med skole/uddannelse/fritidsaktiviteter
- Fornuftig løn
- Diverse frynsegoder
- Plejer at sige om det vi laver, at det er halv sjov, halv alvor :-)

Hvad kommer du til at arbejde med?
- Primært opbygning af hjemmesider og lidt eshops
- Teknisk opsætning af hjemmesider (Webhotel, FTP etc. etc.)
- SEO på hjemmesider
- Grafik arbejde - Photoshop etc.
- Email kampagner

Hvad forventer vi?
- at du siger det du mener og holder det du lover!
- at du er god til at skrive dansk og et stort plus, hvis du også har lidt styr på at læse og skrive engelsk ;-)
- at du af og til kan arbejde selvstændig og selv kommunikere med nogle af kunderne

Lyder det som noget for dig, så send et par linier om dig selv til allan@ittp.dk eller smid en PM, så tager vi den derfra

Tilmeldt 8. Nov 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg kunne godt tænke mig det der arbjede jeg er 16 år jeg har i 9 klasse jeg har et arbjede siden af skolen det er fredag og lørdag

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)