Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spinne artikler?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg er igang med at starte med at lave links til mine sider, men sidder og tænker over artikel databaser.

Hvis man skriver en artikel, som kan om formuleres til at give den samme betydning med andre ord.
Vil google så se det som DC?

F.eks.
Forslag 1: Jeg er igang med at starte med at lave links til mine sider, men sidder og tænker over artikel databaser.

Forslag 2: Jeg har igangsat at linkbuilde til mine sider, men tænker over databaser med artikler.

Kan man producere flere artikler ud fra det? med den samme opbygning i Artiklen med overskrifter links også videre bare omformuleret?

Hvor tæt må man gå?, hvis man ændrer 30-40% af ordene i en artikel så man kan lancere den på en anden artikel database vil det skade?

Det er jo langt nemmere at omskrive en artikel en at lave en hel ny fra bunden.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens skrive "den samme" artikel flere gange, Jeg plejer at skrive en artikel, derefter vente et par dage uden at se på den og så skrive den igen - bare hvor jeg starter den et lidt andet sted i artiklen. Så kommer formuleringerne automatisk til at ændre sig, og chancerne for duplicate content er minimale.

Der findes selvfølgelig også automatiske spinnere, der bare blander rundt på dit oprindelige indhold, men det gør ikke læsevenligheden så god, og jeg har faktisk oplevet at få kvalificeret trafik fra artikeldatabaser, så jeg ville lægge lidt energi i disse artikler.

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 263
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt anbefale følgende programmer til at spinne med:

  • Power Article Rewriter
  • Magic Article Rewriter
    • Magic Article Submitter

 

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Tybjerg:
Der findes selvfølgelig også automatiske spinnere, der bare blander rundt på dit oprindelige indhold, men det gør ikke læsevenligheden så god

Jeg var startet på en artikel-spinner der tog udgangspunkt i synonymord. Projektet ligger stadig på udviklingsstadiet, men jeg skal lige være færdig med mit cms først inden jeg kan arbejde videre på det (for det bliver et modul i det).

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)