Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor til gennemgang af Budget.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle på amino,

Jeg hedder Daniel og er 18 år gammel. På fredag skal jeg i banken med mit projekt om at starte en natklub. Men vil meget gerne have gennemgået / godkendt mit driftsbudget inden jeg smutter derned. Er der nogen der kan hjælpe med dette ?

Send mig gerne en mail : dz@clubmove.dk

Mvh Daniel.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som et spændende projekt du har gang i der...

Hvis du taler om at en revisor skal afgive erklæring om dit budget tvivler jeg lidt på at de kan nå at gøre det før dit bankmøde fredag og så koster det jo også nogle timer hos en revisor.

Men skal du bare have en regnskabskyndig til at gennemgå dit budget så skulle de ikke være noget problem.

Under alle omstændigheder er der en del revisorer her på Amino der kan løse den opgave for dig - har du overvejet at sætte din opgave på Amino freelancer?

 

De bedste kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

sebn:
På fredag skal jeg i banken med mit projekt om at starte en natklub. Men vil meget gerne have gennemgået / godkendt mit driftsbudget inden jeg smutter derned

Jeg er ikke uenig med Søren's bemærkninger.

Et råd til næste gang du vil have en revisor ind over et budget er at være ude i meget bedre tid end nu. Hvis du ligefrem vil have en revisor til at "godkende" dit driftbudget er det en noget kort frist. Giv revisoren bedre tid næste gang og inddrag ham på et meget tidligere tidspunkt, så vil du få langt større udbytte ud af hans viden og erfaringer.

/Henrik

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne smide mig dit budget, hvis der er noget der ser meget mærkeligt ud vil jeg gerne sende dig et par kommentarer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)