Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skal ud af Afghanistan

Side 18 ud af 21 (207 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

langvang:

Måske er han rask, og viser sig næste gang med afbleget hår, voks i skægget og android mobil. Eller en kopi, som det også kunne have været tidligere, der er ikke meget der kan overraske længere :)

Han kommer som kvinde ;D

langvang:

Er det journalen fra Dubai du tænker på? Der er en tidslinie her over hvad der bl.a. blev rapporteret op til 11. september, bl.a. fra hospitalet i Dubai fra The blacklisted journalist. Mike Ruppert er nu pensioneret politimand, ikke journalist så vidt jeg ved, men han har haft sine slåskampe på baggrund af sin viden fra tiden hos politi og efterretning.

Man må sige at Ruppert tager kampen op mod systemet! Men det har jo os en pris...

Har du set filmen THE COLLAPS? Lidt spooky, men ham Rupport har jo forudsagt en hel del, ligesom Peter Schiff gjorde...

Læge journalen for Osama er væk... Sidste opdatering var operationen. Efterfølgende er der ingen, som ved hva der er sket med ham på det felthospital... Men han var der!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du har helt ret her... Thomas            

Mor til soldat på hold 9

Mvh Jannie

    

Thomas De Oliveira:

En ting er jo hvad vi her hjemme tænker, en anden ting er hvad soldaterne tænker, og jeg tror ikke de vil ud af Afghanistan lige forløbelig. 

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

langvang:

Måske er han rask, og viser sig næste gang med afbleget hår, voks i skægget og android mobil. Eller en kopi, som det også kunne have været tidligere, der er ikke meget der kan overraske længere :)

 

Han kommer som kvinde ;D

langvang:

Er det journalen fra Dubai du tænker på? Der er en tidslinie her over hvad der bl.a. blev rapporteret op til 11. september, bl.a. fra hospitalet i Dubai fra The blacklisted journalist. Mike Ruppert er nu pensioneret politimand, ikke journalist så vidt jeg ved, men han har haft sine slåskampe på baggrund af sin viden fra tiden hos politi og efterretning.

Man må sige at Ruppert tager kampen op mod systemet! Men det har jo os en pris...

Har du set filmen THE COLLAPS? Lidt spooky, men ham Rupport har jo forudsagt en hel del, ligesom Peter Schiff gjorde...

Læge journalen for Osama er væk... Sidste opdatering var operationen. Efterfølgende er der ingen, som ved hva der er sket med ham på det felthospital... Men han var der!

 

Jeg har hørt flere af hans foredrag online, men jeg har aldrig set denne side af ham, hvor han ligefrem bryder sammen i COLLAPS . Den minder lidt om Oil, Smoke and Mirrors jeg linkede til tidligere, her er der bare mange flere aspekter af konsekvenser med, og han nævner også nogle ting jeg ikke anede indeholdt så meget olie. Næsten uanset hvad der vælges af alternativ energi, vil det indeholde store mængder på den ene eller anden måde. Jeg ville ønske jeg kunne sige han er hamrende paranoid, men tror desværre han har ret i en del af det, spørgsmålet er mere hvor længe der går. Vi kan jo bare se os omkring og se hvordan de lever de steder hvor de ikke har ressourcer.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannie H:

Du har helt ret her... Thomas            

Mor til soldat på hold 9

Mvh Jannie

    

Thomas De Oliveira:

 

En ting er jo hvad vi her hjemme tænker, en anden ting er hvad soldaterne tænker, og jeg tror ikke de vil ud af Afghanistan lige forløbelig. 

Der er meget der kan diskuteres i denne sag, men stor respekt for det, og for troen på at man kan gøre en forskel.

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

langvang:

Jeg har hørt flere af hans foredrag online, men jeg har aldrig set denne side af ham, hvor han ligefrem bryder sammen i COLLAPS . Den minder lidt om Oil, Smoke and Mirrors jeg linkede til tidligere, her er der bare mange flere aspekter af konsekvenser med, og han nævner også nogle ting jeg ikke anede indeholdt så meget olie. Næsten uanset hvad der vælges af alternativ energi, vil det indeholde store mængder på den ene eller anden måde. Jeg ville ønske jeg kunne sige han er hamrende paranoid, men tror desværre han har ret i en del af det, spørgsmålet er mere hvor længe der går. Vi kan jo bare se os omkring og se hvordan de lever de steder hvor de ikke har ressourcer.

THE COLLAPS er ik en film for sarte sjæle, for han lægger ik fingeren imellem! Og desværre har han nok ret i alt for meget :S

Men når du nu har set den, så se det her foredrag, og du får gåsehud! Det er så simpel matematik, men ingen kan regne det ud!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:

Thomas Rosenstand:

Når den afghanske hær er i stand til at tøjle Taleban. Vi er nødt til at sikre det, hvis vi selv skal være sikre i den vestlige verden.

Hvem tøjler så USA? Var det ik dem, som smadrede 2 skyskrabere i "frihedens" tegn, og derefter gav skylden til andre, og straffede dem for gerningen...

[...]

3 skyskrabere! De smadrede 3 skyskrabere med 2 fly - (næsten) lige ned i kældrene (hvoraf de to ramte tårne var fly-sikre). Det i sig selv er verdensklasse. Hollywood kunne ikke have gjort det meget bedre (bortset fra de forfærdeligt mange helt uskyldige tab af liv). Og det sidste er rendyrket patetisk kynisme ud over alle grænser.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Thomas Rosenstand:

Fashion-Seller:
Hvem tøjler så USA? Var det ik dem, som smadrede 2 skyskrabere i "frihedens" tegn, og derefter gav skylden til andre, og straffede dem for gerningen...

Jeg er lykkeligt fri for at skulle kommentere på den. Du klarer på bedste vis at dokumentere, hvem og hvad du er - og det er jeg faktisk glad for.

 

 

Du klarer det nu heller ikke så dårligt selv Thomas! Tillad mig i den forbindelse at citere Goethe:

'None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free'

 

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ThomasVJ:

Thomas Rosenstand:

Fashion-Seller:
Hvem tøjler så USA? Var det ik dem, som smadrede 2 skyskrabere i "frihedens" tegn, og derefter gav skylden til andre, og straffede dem for gerningen...

Jeg er lykkeligt fri for at skulle kommentere på den. Du klarer på bedste vis at dokumentere, hvem og hvad du er - og det er jeg faktisk glad for.

 

 

Du klarer det nu heller ikke så dårligt selv Thomas! Tillad mig i den forbindelse at citere Goethe:

 

'None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free'

Jeg har set netop det citat et utal af gange, hvor der diskuteres hvad der skete 11. september, fra de der mener der er mere i den historie end den officielle forklaring, rettet mod de der sluger alt råt fra mainstream. 

Jeg forstår ikke hvorfor det er patetisk og upatriotisk at stille sig kritisk over for dele i en officiel forklaring. Fordi nogle teorier ikke holder vand, betyder ikke at det forholder sig sådan med dem alle. Når man ser på det historisk, er der god grund til at gå tingene efter i sømmene. Der er også stadig et hav af familier der står tilbage og har spørgsmål, og ser man på de penge og ressourcer der er brugt til en så stor undersøgelse, er tallene til grin.

15 millioner dollars på 9/11 undersøgelsen

42 millioner dollars for at undersøge Bill Clintons seksuelle eskapader

Jeg ved godt sammenligningen er brugt mange gange, men det gør den ikke ringere. Nu vi er igang med billederne, så vil jeg da gerne give mit bidrag, som jeg har købt I USA over de sidste 9 år, der fortæller lidt om årene efter også.

De irakiske sedler forklarer nok sig selv, men den seddel med Saddam er før invasionen, og den røde 25000 dinar er efter den nye seddel blev introduceret. Jeg har alle sedler fra Saddam tiden, og de indeholder, ikke overraskende, alle hans eget portræt. I 1990 før Bush seniors angreb kostede en irakisk dinar $3.20, nu koster den så godt som ingenting. Jeg har en halv million nye dinar liggende, men jeg synes ikke der sker meget omkring opbygningen, det ser da ihvertfal ikke godt ud.

 

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
 

THE COLLAPS er ik en film for sarte sjæle, for han lægger ik fingeren imellem! Og desværre har han nok ret i alt for meget :S

Men når du nu har set den, så se det her foredrag, og du får gåsehud! Det er så simpel matematik, men ingen kan regne det ud!

Jeg har set en del af den før, men nu kom jeg igennem det hele. Den forklarer jo meget lige på de problemer vi står overfor med fortsat vækst. Jeg håber der findes en løsning, selvom jeg følte mig en smule underlig efter at have set den, men ikke sært der er kamp om olien.

Billigt Hundeudstyr Online

Side 18 ud af 21 (207 indlæg)