Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skal ud af Afghanistan

Side 17 ud af 21 (207 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Lololol, har lige set Thorborgs Youtube-video:

"You know, we know that 9/11 was not orchestrated by the Bush administration.....because it worked!"

 

Jacob Rohde:
Og den eneste konklusion på dette fund er altså at der er plantet sprængstof i bygningen?

Jepper. Medmindre du har en bedre konklusion? :-)

Jacob Rohde:
Nej. Men det gør et påstået fund af nano-termit heller ikke.

Næh, det kan jeg vist ikke bevise. På den anden side: Hvorfor skulle en lektor finde på en løgn og blive kritiseret af mainstream, når han bare kan tie?

Jacob Rohde:
Du ville skulle bruge rigtig rigtig mange tons termit for at lave sådanne en eksplosion. Det er bare ikke muligt. Stort set det meste af en etage skulle være fyldt op med termit.

Hvordan er du kommet frem til det?

 

Drabet på lidt under 3.000 uskyldige mennesker er en for alvorlig en sag til, at nogle bagmænd skal stikke af fra det.

 

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Alei:
Hvordan er du kommet frem til det?

Kemisk beregning. Og alle disse tons skal plantes i bygningen.

Og sjovt at ikke en eneste har hørt en eksplosion. Ikke et eneste vidne har set placering af enorme mængder termit (selvom der om flere tusinde i WTC hver eneste dag). Der var ikke en eneste seismisk måling der viser at der var tale om en eksplosion.

Igen er konsekvensen bare at endnu flere skal være en del af en sammensværgelse. Flere tusinde mennesker tager nu del i det.

Alei:
Drabet på lidt under 3.000 uskyldige mennesker er en for alvorlig en sag til, at nogle bagmænd skal stikke af fra det.

Enig. Men en del Al-Qaida er også fanget. Måske Osama en dag bliver fanget.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Lol... super klip.

Men pigen tror hun kysser en lækker mand, der viser sig at være en abe. Jeg forstår godt hun bliver forskrækket, men er det egentlig bedrag, hvis aben reelt kysser godt? :)

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:

Enig. Men en del Al-Qaida er også fanget. Måske Osama en dag bliver fanget.

Hvis du spiller 100 kr. på det, skal jeg med glæde give dem 20 gange igen, den dag de fanger ham :) . Det kan du tage for pålydende.

Jeg synes de skulle have gjort det de gange chancen var der, hvis de ville have ham død eller levende. Nu er jeg ret sikker på manden er død af den nyresygdom han led af allerede i 2001.

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jacob Rohde:

Og sjovt at ikke en eneste har hørt en eksplosion. Ikke et eneste vidne har set placering af enorme mængder termit (selvom der om flere tusinde i WTC hver eneste dag). Der var ikke en eneste seismisk måling der viser at der var tale om en eksplosion.

Det er vist heller ik sandt... Men mange af dem døde! Og ingen gad lytte til dem, eller tage deres forklaringer seriøst...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

langvang:

Jeg synes de skulle have gjort det de gange chancen var der, hvis de ville have ham død eller levende. Nu er jeg ret sikker på manden er død af den nyresygdom han led af allerede i 2001.

Ja jeg undre mig os over at journalen mm over den operation på felthospitalet forsvandt... Ingen ved officielt, hva der skete efter operationen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

langvang:

Jeg synes de skulle have gjort det de gange chancen var der, hvis de ville have ham død eller levende. Nu er jeg ret sikker på manden er død af den nyresygdom han led af allerede i 2001.

 

Ja jeg undre mig os over at journalen mm over den operation på felthospitalet forsvandt... Ingen ved officielt, hva der skete efter operationen...

Der blev sendt en video, hvor han ser syg og gråhåret ud i 2004. Senere er der kommet en video, hvor skægget er trimmet og sort. Jeg mente nok jeg havde hørt rygter om han var begyndt at farve hår . En af siderne jeg lige stødte på, var der en lignende artikel, og lige under en reklame for hair247.dk haha.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar,

Jesper Jeg syntes også det er lidt tarveligt at du taler ned til folk ved at sige at du ved det men der er nok andre der ikke gør - det lyder lidt som du mener andre ikke ser dét du kan se- Jeg ku ik lade være med at kommentere det Jesper -Sorry- for hvis du kan se det så er det vel åbent og så handler det vel bare om at udstille en karakter frem for at debattere mine paroler og ekkoér, alt dette i dækket af at du ønsker forståelse og du ønsker at det bliver nemmere for mig at sælge mine paroler.

Jeg mener grundlæggende hvad jeg skriver her.

Alt hvad du skriver og alt hvad du ikke skriver stemmer 100% overens med, at du baserer dig på et religiøst grundlag. Derfor vælger jeg at antage dette. Derfor eksisterer der ingen rationelle argumenter der vil overbevise dig og derfor kan du ikke tage afstand fra de barbariske og ucivilicerede grusomheder jeg nævner. Dette gør dig, efter min opfattelse, til en ekstremist.

Du skal ikke forveksle min holdning med at jeg "går efter personen", for jeg har intet mod dig personligt, men det "tarvelige" består naturligvis i at sætte dig i et dilemma som er relevant for debatten.

Enten kan du bekræfte min antagelse, hvilket ville tydeliggøre for andre at dine holdninger er så farvede, at "sandheden om Afganistan" er ubetydelig i forhold til at støtte Taliban eller kritisere Talibans fjender.

Eller osse kunne du tage afstand fra nogle af de ondskabsfuldheder jeg påpeger, men det er umuligt, fordi disse regler er dikteret af religion.

Du vælger derfor i stedet udenomshistorierne, sammenligningerne og vildledningerne.

Tag endelig ikke fejl af, at jeg kun ønsker gode ting for dig personligt og din forretning, men i øvrigt opfatter dit beslutningsgrundlag og holdninger som fundamentalt forkerte, hvilket vi naturligvis ikke kan diskutere uden du angiver en klar "varedeklaration".

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

@Alei og Fashion-Seller

Som en, der har fulgt med i emnet, vil jeg mene i gør bedst i at koncentrere jer om bygning 7.

Popular Mechanics (link også bragt af andre) er så vidt jeg ved dem, der har lavet de mest tilbundsgående undersøgelser og de afviser alle undersøgte punkter som myter. 

Nano-termit er så fundet efterfølgende støvet, hvilket kunne forklare billederne af flydende metal.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

langvang:

Jeg synes de skulle have gjort det de gange chancen var der, hvis de ville have ham død eller levende. Nu er jeg ret sikker på manden er død af den nyresygdom han led af allerede i 2001.

 

Ja jeg undre mig os over at journalen mm over den operation på felthospitalet forsvandt... Ingen ved officielt, hva der skete efter operationen...

Måske er han rask, og viser sig næste gang med afbleget hår, voks i skægget og android mobil. Eller en kopi, som det også kunne have været tidligere, der er ikke meget der kan overraske længere :)

Er det journalen fra Dubai du tænker på? Der er en tidslinie her over hvad der bl.a. blev rapporteret op til 11. september, bl.a. fra hospitalet i Dubai fra The blacklisted journalist. Mike Ruppert er nu pensioneret politimand, ikke journalist så vidt jeg ved, men han har haft sine slåskampe på baggrund af sin viden fra tiden hos politi og efterretning.

911myths.com har prøvet at modbevise det her. Så det er en sværm af rapporteringer og udsagn både for og imod.

Billigt Hundeudstyr Online

Side 17 ud af 21 (207 indlæg)