Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til gennemgang af forretningsplan samt opstart

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Jul 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer,

Vi har på tidligere opfordring, fulgt rådet om at få udarbejdet en forretningsplan for vores virksomhed og projekt. Resultatet er en - syntes vi selv - fin gennemgang af de tanker og mål vi har med projektet. I forlængelse af forretningsplanen, sætter vi os ned i dag (søndag), og udarbejder en handlings- og tidsplan for projektet.

Men da dette er første gang vi har udarbejdet en hel forretningsplan, vil vi meget gerne have lidt respons- eventuel sparring for at få det bedste ud af hele projektet. Grunden til vi har lavet en forholdsvist lang forretningsplan, over et rimeligt simpelt koncept, er at vi ønsker at gøre det "rigtigt" første gang, og lave et ordentligt produkt vi rent faktisk kan tjene penge på.

Som nævnt i planen har vi en stor mængde energi og gejst til at få tingene til at lykkedes, og vi er derfor også meget modtagelige overfor konstruktiv kritik.

- Vi ved ikke hvordan vi gør med hensyn til at "vise" hele forretningsplanen, eller hvordan det fungerer her på Amino. Men vi tænkte at der nok er nogle venlige sjæle der har svaret på dette :-)

 

På forhånd mange tak for inputs, hjælp og feedback!

Med venlig hilsen Lasse Ustrup og Bjørn Hundewadt

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Det lyder rigtigt godt at i har brugt tid og energi på at få et overblik.

Jeg arbejder professionelt med virksomhedsoptimering, virksomhedsudvikling, opstartshjælp oma. og vil godt tilbyde jer at læse planen igennem uden at det skal koste jer noget.

I kan sende den til lars@expand-consulting.dk og så kommer jeg tilbage med lidt konstruktiv kritik i løbet af dagen.

Held og lykke med projektet.

Mvh

Lars Hyldegård

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

I er velkommen til at sende mig en mail på info@holebydata.dk så vil jeg gerne kigge på det og give en tilbagemelding.

 

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse og Bjørn,

Så har i netop modtaget en email hvor jeg har returneret jeres dokument inkl. mine kommentarer.

Brug det i kan og smid resten væk Smile

Held og lykke med projektet.

Mvh

Lars Hyldegård

Fra København
Tilmeldt 7. Jul 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars og Peter,

Tusind tak for hjælpen med vores forretningsplan. Vi har virkelig fået nogle gode tips til hvor vi kan forbedre den, og lidt ekstra selvtillid af den ros vi har fået, for det vi i forvejen har lavet.

Vi vil igennem de næste par dage rette den til og tage nogle emner op til overvejelse, hvorefter vi vil udarbejde handlings- og tidsplan for projektet, men endnu engang;

Tusind tak for hjælpen

Lasse Ustrup & Bjørn Hundewadt

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det var så lidt.

I er velkomne til at smide den over en gang mere hvis i vil have et "trænet" øje på den reviderede udgave.

Mvh

Lars Hyldegård

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)